mol

Moderator: moderatorteam
op de goede weg ga door.tineke schreef:Een grote harige hond meerkleurig die op een kudde vee past.Mol schreef:schets dat beelt is wat zie je voor je
mol
Stevig gebouwd en met meerdere samenwerkend in een groep.
Vandaar mijn gedachte aan de kangal zo'n soort hond zie ik voor me in gedachten maar dan in een meerkleurige uitvoering.
hahahahah nee waarom ,gewoon niet zoeken klaar.Joy C schreef:Ja, maar maak dan bijv. van 2 rasstandaarden 1, dan kan niemand het 123 opzoeken.Mol schreef:nog een keer?
mol
Toch geen wrok he?Mol schreef:hahahahah nee waarom ,gewoon niet zoeken klaar.Joy C schreef:Ja, maar maak dan bijv. van 2 rasstandaarden 1, dan kan niemand het 123 opzoeken.Mol schreef:nog een keer?
mol
das net zo iets als dat je fotos krijg op een wandeling en je heb geen internet dan krijg je leuken namen zoals jacht hond, fikkie enz
mol
Joy C schreef:Toch geen wrok he?Mol schreef:hahahahah nee waarom ,gewoon niet zoeken klaar.Joy C schreef:Ja, maar maak dan bijv. van 2 rasstandaarden 1, dan kan niemand het 123 opzoeken.Mol schreef:nog een keer?
mol
das net zo iets als dat je fotos krijg op een wandeling en je heb geen internet dan krijg je leuken namen zoals jacht hond, fikkie enz
molJe hebt de foto's in ieder geval wel kunnen zien toen.
Nou ik ben vrij fantasieloos maar vooruit dan maar.Mol schreef:op de goede weg ga door.tineke schreef:Een grote harige hond meerkleurig die op een kudde vee past.Mol schreef:schets dat beelt is wat zie je voor je
mol
Vandaar mijn gedachte aan de kangal zo'n soort hond zie ik voor me in gedachten maar dan in een meerkleurige uitvoering.
mol
jij snap het te minstetineke schreef:Nou ik ben vrij fantasieloos maar vooruit dan maar.Mol schreef:op de goede weg ga door.tineke schreef:Een grote harige hond meerkleurig die op een kudde vee past.Mol schreef:schets dat beelt is wat zie je voor je
mol
mol![]()
Ik stel me een hond voor die weet wat werken is en onder alle omstandigheden buiten gehouden kan worden ook 'snachts als het koud is.
Ze kunnen een sober bestaan indien nodig aan.
Door het samenwerken van de groep is die hecht geworden en weten ze wat ze van elkaar kunnnen verwachten.
Baas en hond(en)zijn goed op elkaar ingespeeld door hun intensieve samenwerking.
Qua uiterlijk blijf ik dus op een kangal hangen maar dan in het wit met zwarte vlekken en wat grover van bouw.
Een soort van kangal gemixt met een cao.
Slim heMol schreef:jij snap het te minstetineke schreef:Nou ik ben vrij fantasieloos maar vooruit dan maar.Mol schreef:op de goede weg ga door.tineke schreef: Een grote harige hond meerkleurig die op een kudde vee past.
mol![]()
Ik stel me een hond voor die weet wat werken is en onder alle omstandigheden buiten gehouden kan worden ook 'snachts als het koud is.
Door het samenwerken van de groep is die hecht geworden en weten ze wat ze van elkaar kunnnen verwachten.
Baas en hond(en)zijn goed op elkaar ingespeeld door hun intensieve samenwerking.
Qua uiterlijk blijf ik dus op een kangal hangen maar dan in het wit met zwarte vlekken en wat grover van bouw.
Een soort van kangal gemixt met een cao.![]()
mol
hahahahah ja want zoals ik al eerder zij volgens mijn heb ik het niet goed uitgelegt, maar je zat er toch wel redlijk in de buurt.tineke schreef:Slim heMol schreef:jij snap het te minstetineke schreef:Nou ik ben vrij fantasieloos maar vooruit dan maar.Mol schreef: op de goede weg ga door.
mol![]()
mol
Ja wel hoor wij dachten gewoon dat het een raden van het ras eerst was maar dit is veel leuker.Mol schreef:hahahahah ja want zoals ik al eerder zij volgens mijn heb ik het niet goed uitgelegt, maar je zat er toch wel redlijk in de buurt.tineke schreef:Slim heMol schreef:jij snap het te minstetineke schreef: Nou ik ben vrij fantasieloos maar vooruit dan maar.![]()
mol
mol