Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

geschiktheid voor andere africhtingstakken

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Mijn pup komt ook uit ringlijnen van vaders kant en vader schijnt een erg goede reu te zijn (met PH1) :wink:
Van de pups uit dit nest gaan er 4 de KNPV in :wink: , 2 de IPO en 2 zijn verkocht naar het buitenland (Tsjechie en Amerika) als toekomstige fokteven.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
mechelaar_fan
Zeer actief

Ongelezen bericht door mechelaar_fan »

crutz schreef:
mechelaar_fan schreef:
malinois schreef:
Boris schreef:eind van de week weet ik het wel denk ik... mits Dave komt trainen!!! :wink:
oke, ben benieuwd, we wachten af :mrgreen: maar misschien weet mechelaar-fan ook wel meer? Die zit in het ringsportgebeuren, misschien weet hij of er honden van nederlandse IPO/KNPV fokkers in de ringsport zitten? :idea:
een paar honden raken in de ringsport (kukays is erin gelukt) .

crutz schreef:
Ordell schreef:Ik denk als een hond de juiste driften bezit dat het dan niets uitmaakt of hij in de ringsport of de KNPV wordt gebracht. Kwestie van waar je mee begint. Ik vind de ringsport best een mals programma, ben ervan overtuigd dat het merendeel de KNPV aan zou kunnen :wink:
denk daar dus t zelfde over,
ging alleen toch iets twijfelen door veel commentaar van mensen die al langer in de sport zitten,
aan de andere kant, als ik weer verder ging nadenken, kwam ik er toch weer op dat t niet uit moet maken, want er zijn genoeg honden in de KNPV die uit ringsportlijnen komen (ik heb het dan nu vnl over ringsportlijnen omdat ik naar honden uit die richting aan t kijken was)
die mensen die al zo lang in de sport zitten zijn soms ongelooflijk bekrompen en hebben heel grote oogkleppen. Ik heb dit meermaals gezien bij KNPV-ers én bij ringsporters. Tenslotte ligt G'Bibber mee aan de basis van Fort Oranje (vader van Roe van Joefarm)
krijg dus t commentaar de andere kant op,
dat ik als het ware oogkleppen op zou hebben door me te focussen op voor NL nieuwere bloedlijnen en door dus ringsport bloed hierheen te willen halen ipv te kijken naar honden hier in NL die zich al in de KNPV bewezen hebben (dat zou in hun ogen een bredere visie zijn..)
ik heb nergens beweerd dat jij oogkleppen op hebt.
Ace komt van Elgos en Roe, en uit die combinatie heb ik superhonden gekend.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

mechelaar_fan schreef:
crutz schreef: krijg dus t commentaar de andere kant op,
dat ik als het ware oogkleppen op zou hebben door me te focussen op voor NL nieuwere bloedlijnen en door dus ringsport bloed hierheen te willen halen ipv te kijken naar honden hier in NL die zich al in de KNPV bewezen hebben (dat zou in hun ogen een bredere visie zijn..)
ik heb nergens beweerd dat jij oogkleppen op hebt.
Ace komt van Elgos en Roe, en uit die combinatie heb ik superhonden gekend.
zeg ook niet dat jij dat beweerd, maar hier in mijn omgeving wordt dat zo gezegt (maar ze weten ook dat ik eigenwijs ben en toch doe wat in mijn ogen de juiste zet is :wink: )
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”