Van de pups uit dit nest gaan er 4 de KNPV in

Moderator: moderatorteam
ik heb nergens beweerd dat jij oogkleppen op hebt.crutz schreef:krijg dus t commentaar de andere kant op,mechelaar_fan schreef:een paar honden raken in de ringsport (kukays is erin gelukt) .malinois schreef:oke, ben benieuwd, we wachten afBoris schreef:eind van de week weet ik het wel denk ik... mits Dave komt trainen!!!maar misschien weet mechelaar-fan ook wel meer? Die zit in het ringsportgebeuren, misschien weet hij of er honden van nederlandse IPO/KNPV fokkers in de ringsport zitten?
die mensen die al zo lang in de sport zitten zijn soms ongelooflijk bekrompen en hebben heel grote oogkleppen. Ik heb dit meermaals gezien bij KNPV-ers én bij ringsporters. Tenslotte ligt G'Bibber mee aan de basis van Fort Oranje (vader van Roe van Joefarm)crutz schreef:denk daar dus t zelfde over,Ordell schreef:Ik denk als een hond de juiste driften bezit dat het dan niets uitmaakt of hij in de ringsport of de KNPV wordt gebracht. Kwestie van waar je mee begint. Ik vind de ringsport best een mals programma, ben ervan overtuigd dat het merendeel de KNPV aan zou kunnen
ging alleen toch iets twijfelen door veel commentaar van mensen die al langer in de sport zitten,
aan de andere kant, als ik weer verder ging nadenken, kwam ik er toch weer op dat t niet uit moet maken, want er zijn genoeg honden in de KNPV die uit ringsportlijnen komen (ik heb het dan nu vnl over ringsportlijnen omdat ik naar honden uit die richting aan t kijken was)
dat ik als het ware oogkleppen op zou hebben door me te focussen op voor NL nieuwere bloedlijnen en door dus ringsport bloed hierheen te willen halen ipv te kijken naar honden hier in NL die zich al in de KNPV bewezen hebben (dat zou in hun ogen een bredere visie zijn..)
zeg ook niet dat jij dat beweerd, maar hier in mijn omgeving wordt dat zo gezegt (maar ze weten ook dat ik eigenwijs ben en toch doe wat in mijn ogen de juiste zet ismechelaar_fan schreef:ik heb nergens beweerd dat jij oogkleppen op hebt.crutz schreef: krijg dus t commentaar de andere kant op,
dat ik als het ware oogkleppen op zou hebben door me te focussen op voor NL nieuwere bloedlijnen en door dus ringsport bloed hierheen te willen halen ipv te kijken naar honden hier in NL die zich al in de KNPV bewezen hebben (dat zou in hun ogen een bredere visie zijn..)
Ace komt van Elgos en Roe, en uit die combinatie heb ik superhonden gekend.