Leende is prima hoor, heb alleen 1 verzoek, GEEN SCHAAPJES of schaapjes die op een weiland staan met een grote sloot ervoor

doet Jesse dan en weg is ze. Kan haar nu wel tegenhouden mits ik de schaapjes eerder zie dan zij want anderes denkt ze; je hebt deze keer niets gezegd dus ga alvast. Ze doet ze verders niets maar het opjagen op zich vind ze

Kijk een of twee stukken waar ik haar aan moet lijnen vind ik niet erg maar niet continu. Suggesties voor een datum; aankomend weekend heb ik een certificaatdag van de FHN en kan dus niet, het weekend daarop gaan we weg met Dogtravel, dus ergens rond 20 juni en de eerste 2 weken van juni wordt ook problematisch want dan zijn mijn ouders op vakantie en heb ik hun honden ook in huis. En ik kan je vertellen dat je na 2 weken met 8 honden in huis redelijk aan het einde van je latijn bent, het weekend van 25 juni kan ik ook niet, Dogtravel.
Verders doen we NOOIT wat me ze hoor, hihi.
Er zijn best veel fokkers alleen de meeste komen niet naar buiten en maken geen reclame. Ik weet ook veel meer namen dan toen ik begon. De meeste hebben ook maar 1 nest per jaar. Je weet wat Puk's ervaringen zijn met De Rozelaer en je weet wat mijn intuitie over hun zei. Ik zou dus even doorzoeken. Kijk ook maar eens op de duits verenigingssite, als je wilt kan ik die wel voor je opzoeken, no problemo
O en Pascal, aangezien Otto HD heeft en redelijk slecht loop wat ik zo tussen de verhalen doorlees, schaf een pot Glucobest aan, kost 32.50 euro en daar doe je dan met 1 hond van Otto zijn grootte ongeveer 3 maanden mee en ik durf je te garanderen dat je na een week al een totaal andere hond hebt. Het is pas op de markt, pas een maand maar de resultaten zijn gigantisch. Het is een voedingssupplement dus in tegenstelling tot Rimadyl/Metacam e.d tast het niet de organen aan. Terry van mij heeft ook HD en ik gaf haar al een soortgelijk supplement maar dat was lang zo sterk niet als glucobest. Hieronder een foto van mijn Terry.
Ik zal als dat mogelijk is Puk ook een mailtje sturen of Puk als je dit leest; ga je ook mee wandelen?
Groetjes,
Cindy