Wanneer ga je kijken??? Spannenddddddddddddddddd
Moderator: moderatorteam
Ik hoop héél snel. Wil nu wel in de auto springen.Stang schreef:Hahahahahahahaha, wat leuk!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je kijken??? Spannenddddddddddddddddd
Deze heeft als ik het goed begrepen heb, ook nog niet al teveel geleerd. Geeft nie, kan ik dat mooi zelf doen. Ik denk dat de foto een wat oudere foto is. Als ik moest gokken, gokte is dat hij daar pas een maand of 5 is eigenlijk. Maar dat heb ik die mensen nog niet gevraagd.little-wolf schreef:mn ouders hebben ook een beauceron van mp.
hele leuke hond maar er was niks meegedaan en moet zoveel leren.
het gaat allemaal goed komen maar heeft tijd nodig.
jou bonnetje ziet er héél leuk uit. lijkt alleen klein op de foto.
ik zal ook duimen voor je dat het hondje bij jou mag wonen!
succes!!!!
Ik hoop het écht, dat blijkt dat we elkaar liggen.Angeniet schreef:'t Is helemaal duidelijk.
Dit is jouw hond, kan niet missen!
Ben je al druk aan het regelen wanneer je gaat kijken?
Succes!
ik ga vanavond puppiesnuiven in limburg.sample schreef:Hihi, ik gok dat jij eerder in de buurt van die mensen woont![]()
Jij woont ergens in België toch? Meen ik begrepen te hebben? Ik woon in de achterhoek, Gelderland. Zij wonen in Limburg, maar ik heb nog niet gekeken waar precies op de landkaart. Geen idee of het bovenin of onderin Limbrug ligt.
Limburg is best lang als je er zo doorheen rijdt van boven naar benedensample schreef:Hihi, ik gok dat jij eerder in de buurt van die mensen woont![]()
Jij woont ergens in België toch? Meen ik begrepen te hebben? Ik woon in de achterhoek, Gelderland. Zij wonen in Limburg, maar ik heb nog niet gekeken waar precies op de landkaart. Geen idee of het bovenin of onderin Limbrug ligt.
neeltje2 schreef:Nou Sample, kan je helemaal begrijpen hoor. Had laatst iets dergelijks. Had nl. net een witte herder-pup besteld (heb er al 2!); zie ik dat er een scheet van een 2-jarige reu in een asiel zit. Zo'n lief koppie! Heb echt een week lopen twijfelen, de pup of die reu, of allebei. Maar dan had ik er 4 en da's wel weer erg veulHeb tenslotte, na veel overleg met mensen in m'n omgeving, toch gekozen voor de pup, maar die reu zit nog steeds in m'n hoofd
Probeer 'm nu door overal rond te vragen aan een goed tehuis te helpen, want zo'n kanjer hoort gewoon niet in een asiel!
Dus: als er liefhebbers zijn, hij zit in het asiel in Den Haag!
En Sample, jou wens ik veel geluk en wijsheid, ik hoop voor jou dat het allemaal gaat lukken, want niks is zo leuk als 2 honden! Trouwens, waar moet je zijn in Limburg? Ik woon nl. ook in Limburg![]()
Groetjes, Neeltje2
Ja, eigenlijk welmoet toch kunnen, een keer op je gevoel afgaan? als het maar niet om te gekke onbezonnen beestenakties gaat natuurlijk.
hallo,
het spijt me dat ik u dit moet mededelen ,maar vrienden van ons die hebben
hun hond na 10 jaar trouwe dienst moeten laten inslapen zodoende is genno
vandaag naar onze vrienden gegaan omdat ze de hond kennen en hem dol graag
wilden hebben.
voor ons is dat ook een voordeel dat wij hem ook nog kunnen zien .
ik was net het berichtje aan het typen ,toen ik jou berichtje kreeg het
spijt ons zeer.