Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Introductie Nieuw Bulldog ras:Renascence Bulldogge
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Ursula
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
gozer je haal de woorden uit me mond, en die pols valt echt erg op.MARC_S schreef:Nu zal ik mijn scherpe oog eens kritisch over deze hond laten gaan, en wat ziet dat oog dan?Brigitte schreef:
Een scheve pols waardoor de tenen van de rechter voorpoot veel langere nagels hebben dan de linker. Dat kan alleen duiden op een zeer asymetrische gang en het slecht neerzetten van die poot. Verder zie ik onder de ogen een zeer slechte vacht, of het traanvocht is weggeveegd, ik zie nl ook een ectropionachtig ooglid, of daar is wat anders aan de hand. Verder is de hond koehakkig op beide foto's wat dus volgens mij structureel is bij deze hond.
Zoals Mol al opmerkte lijkt de kaak naar rechts te wijzen wat ook een echte fout is in een bullenkop.
Al met al lijkt de hond wat mij betreft gaver dan ik hem kan vinden als ik echt goed kijk
Ik wil deze hond helemaal niet afkeuren of neerhalen maar het zijn wel zaken die me opvallen.
verder ga ik niet herhalen wat je zegt ,maar je heb gelijk
mol

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
Angel-eyes schreef:Ik zie wel verschil,maar het blijft een foto,de hond kan ook naar 1 kant hangen waardoor er een ietwat vertekend beeld kan staan,misschien is het in echt wel minder.Op de andere foto is het weer omgekeerd nl.
sorry hoor maar je kan het op een foto afschuiven maar deze hond heeft gewoon een eennorme zwakke pols, en staat zelf niet op zijn teen kussens
de nagel komt vrij van de gond ,enniet zeggen leun op 1 kant want dan mag dat nog niet
mol

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zie het!v.d Lupinehof schreef:tis gewoon knudde met die hond zijn poten kij achter zie je de voet zolen van de tenen ook omhoog komenWil de hond schreef:Volgens mij ziet die linkerpoot er net zo fraai uit als de rechter, als hij daar zijn gewicht ook goed op laat rusten. Twee enorme platvoeten dus eigenlijk.
mol
Er zal nog het nodige verder geprutst moeten worden met dit nieuwe ras.
- Mol
- Zeer actief
ras sorry maar ik vind het gewoon nog een bastaard,tis wel heel makkelijk om alles gelijk een NIEUW ras te noemenWil de hond schreef:Ik zie het!v.d Lupinehof schreef:tis gewoon knudde met die hond zijn poten kij achter zie je de voet zolen van de tenen ook omhoog komenWil de hond schreef:Volgens mij ziet die linkerpoot er net zo fraai uit als de rechter, als hij daar zijn gewicht ook goed op laat rusten. Twee enorme platvoeten dus eigenlijk.
mol
Er zal nog het nodige verder geprutst moeten worden met dit nieuwe ras.
mol

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
ik heb net een kijkje genomen op de website waar die fotos vandaan kwamen, en hoe mooi ik de hond ook vind, mn hart breekt al gelijk bij het zien van de aankleding van de site.
1 bonk agressie daar is de site mee opgemaakt.
bij het zien van die site weet je bij voorbaat al bijna zeker dat ook dit een hond gaat worden die op de zwarte lijst komt.
als ze dan een ras aan willen prijzen dat ze het dan ff anders aanpakken, want je weet nu al wat voor soort mensen er op deze honden af gaan komen.
walgelijk vond ik het ondanks dat ik het een prachthond vind.
1 bonk agressie daar is de site mee opgemaakt.
bij het zien van die site weet je bij voorbaat al bijna zeker dat ook dit een hond gaat worden die op de zwarte lijst komt.
als ze dan een ras aan willen prijzen dat ze het dan ff anders aanpakken, want je weet nu al wat voor soort mensen er op deze honden af gaan komen.
walgelijk vond ik het ondanks dat ik het een prachthond vind.
gr. gillianne en de doggies

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Jaaaaa Mol zeikerd hahaha,kan toch ook aan de foto liggen?v.d Lupinehof schreef:Angel-eyes schreef:Ik zie wel verschil,maar het blijft een foto,de hond kan ook naar 1 kant hangen waardoor er een ietwat vertekend beeld kan staan,misschien is het in echt wel minder.Op de andere foto is het weer omgekeerd nl.
sorry hoor maar je kan het op een foto afschuiven maar deze hond heeft gewoon een eennorme zwakke pols, en staat zelf niet op zijn teen kussens
de nagel komt vrij van de gond ,enniet zeggen leun op 1 kant want dan mag dat nog niet
mol

- Mol
- Zeer actief
ja de foto zakt doot dat zal het wezen hahahahahaAngel-eyes schreef:Jaaaaa Mol zeikerd hahaha,kan toch ook aan de foto liggen?v.d Lupinehof schreef:Angel-eyes schreef:Ik zie wel verschil,maar het blijft een foto,de hond kan ook naar 1 kant hangen waardoor er een ietwat vertekend beeld kan staan,misschien is het in echt wel minder.Op de andere foto is het weer omgekeerd nl.
mol
mol

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou ja, al met al zijn het niet de mooiste honden. Ik ben wel gecharmeerd door het type op zich van bv die zwarte, maar een ras kan je het niet noemen en aan de hand van de foto's hier kan ik ook niet zeggen dat ze bezig zijn met goede baasjes aantrekken
Het straalt inderdaad niks dan agressie uit op deze foto's, wat wel jammer is voor een ras dat bekend staat om zijn gelatenheid en gezellige karakter 

- bullet
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Volgens mij is die zwarte niet eens een bull,die heet volgens mij Bear en is een Bandog,of ik moet het mis hebben,maar hij komt heel bekend voor.MARC_S schreef:Nou ja, al met al zijn het niet de mooiste honden. Ik ben wel gecharmeerd door het type op zich van bv die zwarte, maar een ras kan je het niet noemen en aan de hand van de foto's hier kan ik ook niet zeggen dat ze bezig zijn met goede baasjes aantrekkenHet straalt inderdaad niks dan agressie uit op deze foto's, wat wel jammer is voor een ras dat bekend staat om zijn gelatenheid en gezellige karakter
En zo zullen ze zeker foute baasjes aantrekken,maar ja als het Bear is,die mensen zijn ook alleen maar met protectie-africhting bezig.Maar wel jammer want zo trek je weer die vervelende lui aan die je al eens aantrok met de pitbull,jammer.

v.d Lupinehof schreef:het naampieMartin schreef:Nou leuk hondje, maar wat is er nou echt nieuw aan???
8O wat zouden ze bedoelen? 'renaissance' betekent toch ook wedergeboorte? ik vind het verder een reuze-trieste site van reuze-trieste mensen met intens zielige honden. DAT mag nou verboden worden.Renascence" (not to be confused with the word "Renaissance") means "rebirth"

-
- Vaste gebruiker
Amerikanen overdrijven altijd he
.
Toch zijn deze hondjes een stuk atletischer dan de engelse versie.
Mooi van bouw zullen ze nooit worden en zijn ze ook nooit geweest als je de foto's ziet.Die foto's uit 1800-1900 zijn wel ongeveer vergelijkbaar met dit "nieuwe'' ras/type.
Ze hebben er weer vanalles doorgemixed.

Toch zijn deze hondjes een stuk atletischer dan de engelse versie.
Mooi van bouw zullen ze nooit worden en zijn ze ook nooit geweest als je de foto's ziet.Die foto's uit 1800-1900 zijn wel ongeveer vergelijkbaar met dit "nieuwe'' ras/type.
Ze hebben er weer vanalles doorgemixed.