Klopt en zover ik weet zijn die van Zuidwolde ook gewoon geplaatst toen, maar misschien ook een paar niet... dat weet ik niet. Ik kan wel zeggen dat we er VEEL meer in de wijk hebben gekregen en dat er een stuk meer rotzakken tussen lopen dan lieve knuffels. En ik heb van die groep er precies 2 ook als pup zien lopen.Catho schreef: ↑07 dec 2020 17:38Zuidwolde had er een rits van zitten, wellicht gezellig uitgeplaatst bij jullieNakisha schreef: ↑07 dec 2020 17:24Ja, dat deel vond ik ook super. Het is ook niet te verkopen dat je agressieve honden vrolijk plaatst, om vervolgens te horen dat ze andermans honden aan gort getrokken hebben... Hier zijn daadwerkelijk een paar asiels die die honden nog gewoon plaatsen met een reeks waarschuwingen, ik vind dat volslagen onverantwoord.laeken schreef: ↑07 dec 2020 17:21 Daar zit wat in. Of aan de poort zeggen bij inleveren dat de eigenaar een contract moet tekenen met akkoord euthanasie en wel direct. Laat het ze maar voelen. Ik ben sowieso tegen het plaatsen van staff en co met hond en dieragressie. Maar dat was dit asiel ook. Te veel hond fixatie en hup het hield op. Tijdbom zeiden ze letterlijk en dus inslapen.![]()
. En heus, ik ben ook zo'n softie hoor, kon wel janken toen die honden werden ingeslapen. Maar dat was meer om hoe dieptriest de situatie is en hoe onnadenkend de mensen die maar aanschaffen, natuurlijk ga je die dieren niet herplaatsen. Ik ben bang dat het door dat volk weer wordt opgevangen als "sie je wel se hate op me hond en maken em dood!!11!!" maar goed.
Ik werd er echt intriest van. Intriest omdat er pagina's vol van dat soort honden op ikzoekbaas te vinden is. Intriest omdat Marktplaats er vol mee staat want se hebbe tog reg op die hond!! Ik vind staffies vreselijk leuke honden (ja, sorry Nanna) maar juist daarom wil ik er nooit eentje hebben (en hierna geen trek meer an heel oplettend wandelen), beter wordt heel dat spul verboden.
Eergisteren een nieuwe gespot die ik inmiddels een paar keer heb zien langskomen; eigenaar heeft een capuchon op en zijn broek hangt van zijn kont. Telefoon aan het oor en weinig interesse in zijn hond. Pit loopt aan de flexi, goddank niet zo'n mager touwtjesding als ik meestal zie maar een iets steviger exemplaar... maar dan nog. Staart als een antenne stijf de lucht in, en maar scannend om zich heen kijken terwijl hij half trekkend voortgaat.... Brrr. Ik wist oprecht niet hoe snel ik Kyuubi in de auto moest zetten toen die gast langskwam. De andere twee keer zat ik gelukkig in de auto.