Wat is dan het doel van dit topic. Je begint het topic zelf met maar 1 kant van het verhaal, waar moeten we het dan over gaan zitten hebben?crutz schreef:Wederom 1 kant van het verhaal.Célie schreef:crutz schreef:Wat ik trouwens altijd over Sleeuwijk hoor is dat je mee kan (en mag) kijken in de OK, dat se speciaal daarvoor een glazen wand hebben, maar deze eigenaar verkoos wegbrengen en ophalen, waarom?
Was hij wel gebeld maar niet bereikbaar tijdens de operatie? Dat soort vragen bedoel ik met de andere kant van het verhaal. En dat zullen we nooit horen, de kliniek zal zich (terecht) niet mengen in de fb discussie.
https://www.facebook.com/groups/7134328 ... 891410529/
Wie zegt dat het zo is verlopen als in de eerste post en wie zegt dat dit de uitkomst is en niet de schreeuwende eigenaar die z’n eer probeert te redden
Ik zou ook niet blij zijn maar zou met de dierenarts om de tafel gaan, zijn beweegredenen aanhoren en ik zou willen weten waarom dit niet voor of tijdens de operatie gecommuniceerd is. Maar dat iemand het op facebook zet maakt 'm nog geen pauper. Grote kans dat ik het hier op het forum gedeeld zou hebben, in mijn omgeving heb ik maar weinig (honden)mensen die iets zinnigs zouden kunnen zeggen of mijn verontwaardiging zouden delen.