Da's nou echt een kruising die ik niet wil hebben.Célie schreef:Amerikaanse stafford /Greyhound x pittbul /boerenfox

Maar ik denk niet dat er SPA in zit.
Moderator: moderatorteam
Da's nou echt een kruising die ik niet wil hebben.Célie schreef:Amerikaanse stafford /Greyhound x pittbul /boerenfox
15kg, 52 cmJohnny Jones schreef:Hoe hoog en zwaar is hij nu?
Ik zie er naast windhond ook pitbull of stafford in. Maar verklaart dat ook die stevige poten? Misschien ook nog Mechelse herder?
Ik zal ook al naar die stevige poten te kijken als pup, dat is niet windhond-achtig. Ik dacht ook een Stafford-achtig iets. Zijn blik is zo intensief op die laatste foto's.Johnny Jones schreef:Hoe hoog en zwaar is hij nu?
Ik zie er naast windhond ook pitbull of stafford in. Maar verklaart dat ook die stevige poten? Misschien ook nog Mechelse herder?
Omdat ik altijd heb gezegd dat Izzy m'n eerste en laatste SPA zou zijn. Ik heb geen zin meer in gedoe met andere hondenPersistence schreef: Ik zal ook al naar die stevige poten te kijken als pup, dat is niet windhond-achtig. Ik dacht ook een Stafford-achtig iets. Zijn blik is zo intensief op die laatste foto's.
Waarom denk je zelf dat er geen SPA inzit? Omdat zijn karakter anders is dan Izzy?
Of iets van een ruwharige jack russel erin, die het ruwharige nestgenootje verklaard (dat is toch niet die van MP in Stille liefdes?).
Wat een vaag gedoe met die fokker, wat moet er nou altijd stiekem gedaan worden vraag ik me af.Sandra&co schreef: Omdat ik altijd heb gezegd dat Izzy m'n eerste en laatste SPA zou zijn. Ik heb geen zin meer in gedoe met andere hondenHet is dus meer wishful thinking.
Nee, die van MP is mógelijk (vanwege summiere info van de fokker niet zeker) zijn moeder
Persistence schreef: Wat een vaag gedoe met die fokker, wat moet er nou altijd stiekem gedaan worden vraag ik me af.
Ik snap dat je hoopt dat het er niet inzit. Maar nu is hij nog een lekker sociaal joch toch? Hoe is zijn jachtinstinct?
Ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk wordt.
Ja het is een ontzettend vriendelijk mannetje, naar mens en dier. Qua jagen...tsja kun je nog weinig van zeggen, hij is pas 5 maanden. Maar hij rent tot nu toe alleen achter Sofi aan. Schapen waar we langskomen vindt hij niet interessant. Elke keer als er een fietser/jogger langskomt, moet hij oogcontact maken en krijgt hij een snoepje. De eerste week ging hij daar namelijk wel achteraan ("Hey! Hey! Mens! Kijk míj dan!"), maar dat vond ik toch wat gevaarlijk. Maar nu verblikt of verbloost hij er niet van. Hij reageert ook goed op de fluit. Ik dénk dat het allemaal wel mee zal vallen uiteindelijk. Maar ik denk dat ik 'm toch ook wel prima op zou kunnen butsen om te jagen want hij ziet en ruikt álles. Dat is iets waar we de komende 2 jaar het meest op gaan trainen.Persistence schreef:Wat een vaag gedoe met die fokker, wat moet er nou altijd stiekem gedaan worden vraag ik me af.Sandra&co schreef: Omdat ik altijd heb gezegd dat Izzy m'n eerste en laatste SPA zou zijn. Ik heb geen zin meer in gedoe met andere hondenHet is dus meer wishful thinking.
Nee, die van MP is mógelijk (vanwege summiere info van de fokker niet zeker) zijn moeder
Ik snap dat je hoopt dat het er niet inzit. Maar nu is hij nog een lekker sociaal joch toch? Hoe is zijn jachtinstinct?
Ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk wordt.
Relevante werkervaring, check.Crescent schreef:Ik heb zelfs nog als covert-op zitten informeren bij hem naar mogelijke pups, maar kreeg weinig tot niks los.
Dat snap ik, een plaatje is hij.Sandra&co schreef:Dit is voor mij toch wel een beetje een ideaalplaatje. Ben echt verliefd op die hond![]()
Kerkrade. Buitenland dusJules01 schreef:Grey, wheaten, staffie en whippet.![]()
Misschien gemist maar waar is ie gefokt? Nederland of ergens anders?
Nog een vraagje: waarom voor Wisdom Panel gekozen? Zat zelf bij Embark te neuzen, die hebben ook medische aandoeningen. Of Wisdom Panel ook misschien?Sandra&co schreef:Ik heb een paar weken terug een Wisdom Panel-test voor Duque opgestuurd dus ik zal binnenkort de resultaten wel binnen krijgen.
Je mag in de tussentijd wel meer foto's van hem postenSandra&co schreef:Zodra ik de uitslag heb, post ik het hierMaar dat kan denk ik nog wel even duren aangezien ik 'm pas 1,5 week geleden opgestuurd heb.
Ja, we kunnen wel wat foto's gebruiken van dat schoon. Ik vind het altijd heel waardevol om die ontwikkeling zo te volgen. Hij is echt reuiig aan het worden in zijn koppie.Lothian schreef:Eens met Crescent.
Hij is heel knap hoor, ben nog steeds JALOERS!
Sandra&co schreef:Niet verder vertellen, maar m'n onderschrift is klikbaar
Potverdikkeme wat een knap ding! Glimt als een spiegel en die spieren/conditie! Wauw!Sandra&co schreef:Dit is voor mij toch wel een beetje een ideaalplaatje. Ben echt verliefd op die hond![]()
En kijk wat een mooie muur, Cleva!
Je hebt er anders rap een heel klein spekje op gekregenSandra&co schreef:Dank je! Ik doe er zelf werkelijk niks voor. Binnenkort gaan we oefenen met naast de fiets lopen, dat kan hij wel goed gebruiken.
Nou ja en nee. Dat gaat met horten en stoten. De ene dag lijkt hij aan de magere kant, de andere dag is hij beter opgevuld. Hij groeit zo rap én verbruikt zoveel energie met spelen/rennen dat er soms haast niet tegenop te voeren valt. Ik ben blij dat het niet zo'n pitserige "Vandaag-eet-ik-náks!"-windhond is.dagmar88 schreef:Je hebt er anders rap een heel klein spekje op gekregenSandra&co schreef:Dank je! Ik doe er zelf werkelijk niks voor. Binnenkort gaan we oefenen met naast de fiets lopen, dat kan hij wel goed gebruiken.