Moderator: moderatorteam
Je kan dat beter bepalen dan ik maar ik vroeg me wel iets af...…...Hij wil zo graag z’n poot weer optillen tijdens het plassen, maar dan valt hij om, mag dus niet....vindt hij stom
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar Doran is niet normaal en ik ben bang dat als hij een klapper maakt dat het dan alleen maar erger wordt!ranetje schreef:Fijn dat er weer meer vertrouwen is in een toekomst![]()
Je schrijft o.a. dit:Je kan dat beter bepalen dan ik maar ik vroeg me wel iets af...…...Hij wil zo graag z’n poot weer optillen tijdens het plassen, maar dan valt hij om, mag dus niet....vindt hij stom
Is het zinnig om dat te verbieden?
Hij merkt toch vanzelf dat het niet lukt en dat hij omvalt?
Ik heb in zo'n geval sterk de neiging om het de hond zelf te laten ervaren en dus niet in te grijpen en niets te verbieden.
GatverLunatic schreef:Kunnen jullie ajb nog een tikkie harder duimen?
De DA belde net, hij heeft nog een enorme tumor gevonden tegen haar ribbenkast, hij is hem nu aan het aanprikken en kijken of hij zelf kan zien of het goed of kwaadaardig is, anders moet het eerst opgestuurd worden, als hij niet zeker weet dat het goedaardig is kan hij hem nu niet zomaar weghalen.
Ook heeft hij puur toevallig op 2 plekken spondylose gevonden![]()
Ik zit kapot te gaan hier
Hij heeft vanmorgen zijn eerste dosis gehad, ze hadden per ongeluk vloeistof besteld ipv capsules en daar is hij niet blij mee, de eerste dosis vloog dan ook door de gangrunninggirl schreef:Wat een heftige shit zegHopelijk zijn de medicijnen er nu in ieder geval... Sterkte.