Deze wil ik wel opvangen....

Moderator: moderatorteam
hakunamatata schreef:Zal het nu dan echt?![]()
Het is vrijwel zeker dat mij omaatje de 20e maart in Roemenië in de bus gaat op weg naar Nederland![]()
Nog even zien of ik iemand kan vinden die zaterdag de 21e chauffeur wil en kan zijn om haar op te halen. Ik ben gelukkig vrij die dag, maar heb geen auto. Maar in elk geval is het vrijwel zeker:
Ons omaatje komt naar ons
Wat liefCatho schreef:Verdorie, wat balenHet is natuurlijk begrijpelijk...maar wat een rotte timing.
Is er een mogelijkheid iets te doneren zodat ze verder weg in het land kunnen kijken voor een particuliere opvang? Of mag dat ook niet? Zou best wat willen bijdragen dan.
Het is inderdaad wat dat betreft wel gunstiger aan het worden. Minder koud, geen sneeuw meer nu. Er is ook wel iets van beschutting gelukkig in de kennel waar ze zit. Ze is de hele winter al doorgekomen. Ze moet het gewoon volhoudenZamunda schreef:Dat is kut. Zit het momenteel qua weer/temperaturen een beetje mee? Dat het er niet meer zo koud is? Hebben ze genoeg beschutting tegen de regen?
Hé, transporten uit Roemenië die door zijn gegaan? Met welke vervoerder en / of welke stichting was dat? Ik vang ook Roemeentjes op, maar nu helaas een stop vanwege dichte grenzen. Zou geweldig zijn als er toch gereisd kan worden (hoewel het wel lastig wordt met de hoeveelheid mensen bij de aankomst).hakunamatata schreef:Ze doet het nog!![]()
Geen beste foto, maar van afgelopen weekend:
Staat ze daar met een hangend oor en een twijfelend oor. Mijn omaatje![]()
En er zijn weer honden die de reis maken vanuit RoemeniëEr zouden intussen een paar transporten gewoon goed zijn gegaan zonder problemen (van andere stichtingen). Eentje wel teruggestuurd, maar die hadden de papieren niet in orde dus dat is gewoon dom.
Helaas laat het gemeenteasiel geen honden gaan, dus omaatje Lynne en haar kennelgenoten kunnen voorlopig nog niet reizen. Maar er gaat nu wel een groepje honden vanuit de particuliere opvang komen. En omdat Tweety intussen geplaatst is, Lynne nog wel even kan duren, heb ik besloten toch nog maar een opvanghondje in de tussentijd te laten komen. Ik zit toch thuis te werken, dus kan best.![]()
Lynne houdt het de hele winter al vol, dus ik vind dat ze het gewoon nog prima volhoudt komende tijd![]()
En dan snel de virusellende voorbij zodat zij en de andere oudjes alsnog kunnen komen.
Eerlijk gezegd geen flauw idee. Vanuit straydogs waar ik voor opvang waagden ze het er niet op. Het risico dat de honden dan teruggestuurd worden wilden ze niet lopen, dat is voor de honden echt verschrikkelijk veel stress voor niks. Maar diegene die de transporten regelt vanuit de stichting kreeg dus bericht dat er nu wel transporten gewoon goed waren gegaan, vandaar dat ze het nu dus wel aandurven. Er zitten honden klaar in particuliere opvang en er zijn opvangplekken, dus laat ze maar komen. Het kan trouwens ook dat er stichtingen uit bv Duitsland bij waren, ik heb echt geen idee.Johnny Jones schreef:Hé, transporten uit Roemenië die door zijn gegaan? Met welke vervoerder en / of welke stichting was dat? Ik vang ook Roemeentjes op, maar nu helaas een stop vanwege dichte grenzen. Zou geweldig zijn als er toch gereisd kan worden (hoewel het wel lastig wordt met de hoeveelheid mensen bij de aankomst).
Nee nog niet, volgende week zondag moet ze er zijnNanna schreef:Zijn ze al onderweg?