En daarom specifiek zeg ik dat ik het in dit geval over de KNPV heb en dus niet over IGP. Juist omdat het daarvoor over IGP ging.maart schreef:Ja en als je nu nog eens de post ervoor leest, kun je zien dat het daar nergens staat dat het over knpv gaatBudkes schreef:Dan quote ik mezelf nog maar een keer. Dan kun je zien dat IK het over de KNPV had.Budkes schreef:
Ik snap sowieso nooit dat er clubs/mensen zijn die honden op volle afstand laten stellen op iemand die voor het eerst in het pak staat, o ja en dan nog rennen ook. Waarom? Mag iemand die interesse heeft ook gewoon rustig aan beginnen?
Dan heb ik het over KNPV. Bij ons, op het werk, begint nu binnenkort een vrouwelijke pakwerkster. Super vind ik dat. Leuke sterke meid. Ze staat zelf in het pak op haar eigen club en bij wedstrijden. Helaas ga ik haar niet zoveel meemaken omdat ik ff tijdelijk ergens anders naar toe ga. Maar ik juich het toe.

Dus jouw opmerking dat ik het telkens totaal verkeerd zie want in afstand stellen wordt er niet gerend in IGP slaat dus totaal nergens op.

Dat het in het geval van Persistence om KNPV ging wist ik idd.