Zo mooi, nieuwe hondeneigenaren die het graag perfect willen doen.
Moderator: moderatorteam
Lothian schreef:Wat mooi om over al jullie welgemanierde honden te lezen.
Zorro ging in zijn jeugd altijd midden in de kamer liggen masturberen wanneer er veel mensen op bezoek waren.
HahahahaLothian schreef:Wat mooi om over al jullie welgemanierde honden te lezen.
Zorro ging in zijn jeugd altijd midden in de kamer liggen masturberen wanneer er veel mensen op bezoek waren.
Hier nog zo een. Guus gaat rustig sleetjerijdend door de tuin als we zitten te eten met bezoek. Komt hij gewoon over het gras langs de tafel glijden op zijn reetLothian schreef:Wat mooi om over al jullie welgemanierde honden te lezen.
GohTara schreef:Ik heb het er wel eens met Cleva over:
Nou nee hoor, dat verbeeldt je je maar. Het over, óvergrote deel van de mensen vind welgemanierde honden normaal. Heel weinig mensen noemen het normaal dat honden « Krijsend door het huis vliegen als er iemand aan de deur staat, apenkooien op de bank, hardnekkig blijven schooien en in mijn persoonlijke ruimte blijven dringen...etc. «Maar wat voor mij heel normaal is, is voor veel andere mensen vaak iets heel bijzonders.
laeken schreef:Hier nog zo een. Guus gaat rustig sleetjerijdend door de tuin als we zitten te eten met bezoek. Komt hij gewoon over het gras langs de tafel glijden op zijn reetLothian schreef:Wat mooi om over al jullie welgemanierde honden te lezen.
Zorro ging in zijn jeugd altijd midden in de kamer liggen masturberen wanneer er veel mensen op bezoek waren.Lijkt soms wel alsof hij het erom doet.
En als hij dat niet doet gaat hij op iemand rijden die met hem speelt om vervolgens heel walgend naar mij te kijken ....
Hier is Lotus de aanstichtster van het gegil als de bel gaat of er wordt geklopt. Ik krijg dat er niet uit jammer genoeg. De hele bende doet dan met haar mee.Die van mij zijn eigenlijk best welgemanierd op een klein puntje wat ik dan zelf vervelend vind.
Als de deurbel gaat breekt de hel los, en ik probeer van alles maar dat krijg ik er nog niet af.
Als het bezoek eenmaal binnen zit is de rust tamelijk snel weer terug gelukkig.
Verder gedragen ze zich wel, ze schooien omdat ik dat toesta maar wel van een afstandje, ik hoef geen kwijlende honden die over mijn bord hangen en dat weten ze precies.
Lothian schreef:Wat mooi om over al jullie welgemanierde honden te lezen.
Ha ha dat deed Micron ook ,niet op mensen maar op sommige honden.laeken schreef: En als hij dat niet doet gaat hij op iemand rijden die met hem speelt om vervolgens heel walgend naar mij te kijken ....
Nu je het zegt: ik ken heel veel mensen met honden, kom er ook over de vloer en maak eigenlijk nooit extreme dingen mee. Hoewel ik er wel een aantal ken die hun hond/honden even in een andere ruimte zetten bij bezoek. Dan zijn de bazen dus welgemanierd.Friesenfransman schreef: Het over, óvergrote deel van de mensen vind welgemanierde honden normaal. Heel weinig mensen noemen het normaal dat honden « Krijsend door het huis vliegen als er iemand aan de deur staat, apenkooien op de bank, hardnekkig blijven schooien en in mijn persoonlijke ruimte blijven dringen...etc. «
De papa van naap begroet mannelijk bezoek door in hun ballen te happen met het geluid "hamamamam" er bij.laeken schreef:Hier nog zo een. Guus gaat rustig sleetjerijdend door de tuin als we zitten te eten met bezoek. Komt hij gewoon over het gras langs de tafel glijden op zijn reetLothian schreef:Wat mooi om over al jullie welgemanierde honden te lezen.
Zorro ging in zijn jeugd altijd midden in de kamer liggen masturberen wanneer er veel mensen op bezoek waren.Lijkt soms wel alsof hij het erom doet.
En als hij dat niet doet gaat hij op iemand rijden die met hem speelt om vervolgens heel walgend naar mij te kijken ....
Hahahahaha!!! Ik heb beeld!!!Sandra&co schreef:Oh, dat doet Izzy ook. Die kruipt, tot mijn grote ongenoegen, bij visite op schoot om die gezichten helemaal schoon te likken. Even onderzoeken of er achter die achterste kiezen nog wat te vreten valt te halen. Ogen dicht, soms knorrend. Ik word er onwél van.
Ik heb haar afgeleerd om het bij mij te doen omdat het een obsessie leek te worden, maar helaas vindt het meeste van m'n bezoek het énig dus moet ik the bad guy zijn die zegt dat het nú kláár is. Ze doet het niet even 10 seconden ofzo hè, als het aan haar lag, lag ze een uur lang op hun schoot tegen die gezichten aan te snorkelen. Ondertussen kun je geen normaal gesprek voeren. Sorry als ik dat vervelend vind hoor.