Ze hebben alleen dit teefje.Maryanne schreef:Dat lijkt me een heel verstandige beslissing, dus is er verder toch geen probleem? Of willen ze met een andere teef komen?Caramba schreef:Dat zou ik nog best willen doen, maar ze hebben besloten om niet meer met het teefje te gaan fokkenMiezemuis schreef:Kun je niet nog wat zaad opsturen? ( ik weet niet hoe en of dat gaat en of dat heel veel moeite is). Zo niet, jammer dan, je hebt meer dan genoeg gedaan.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dekgeld terug geven?
Moderator: moderatorteam
- Caramba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzers
Zwarte Russische Terriër
Riesenschnauzer zwart - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Dekgeld terug geven?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Nou dan ben je er. Er waren drie pups geboren. Dat er twee van zijn overleden doet er niet toe.Caramba schreef:Nesten zijn voor zover ik weet allemaal oke. Geen rare dingen. Maar ik weet niet alles en hoor ook niet alles.Vlindchi schreef:Ik zou het niet doen. Je hebt al een herdekking gegeven wat dus de afspraak was mocht leeg blijven.
Ligt er een beetje aan wat er in je contract staat.
Kwa zwart maken over social media... hij heeft meerdere nesten over de hele wereld zoals je zegt. Ik zou me er dus niet druk over maken aangezien die nesten gewoon gezond zijn neem ik aan? als het antwoord Ja is dan zou ik me er niet druk over maken want meerdere kunnen bevestigen dat hij gewoon gezonde kinderen geeft.
Ze hebben gewoon pech gehad met deze teef. Kan de reu eigenaar niet altijd wat aan doen. Mijn advies: zet in je contract wat je doet als de teef nog een keer leeg blijft en dat men geen aanspraak meer kan maken voor geld teruggave mochten ze voor herdekking kiezen.
Ik heb gezegd en in een engels contractje geschreven , bij 1 of geen pups, gratis herdekking.
Natuurlijk geen wettelijk contract.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
En hoe is het contact nadien verlopen?