Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dekgeld terug geven?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Caramba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzers
Zwarte Russische Terriër
Riesenschnauzer zwart
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Dekgeld terug geven?

Ongelezen bericht door Caramba »

Maryanne schreef:
Caramba schreef:
Miezemuis schreef:Kun je niet nog wat zaad opsturen? ( ik weet niet hoe en of dat gaat en of dat heel veel moeite is). Zo niet, jammer dan, je hebt meer dan genoeg gedaan.
Dat zou ik nog best willen doen, maar ze hebben besloten om niet meer met het teefje te gaan fokken
Dat lijkt me een heel verstandige beslissing, dus is er verder toch geen probleem? Of willen ze met een andere teef komen?
Ze hebben alleen dit teefje.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Caramba schreef:
Vlindchi schreef:Ik zou het niet doen. Je hebt al een herdekking gegeven wat dus de afspraak was mocht leeg blijven.
Ligt er een beetje aan wat er in je contract staat.

Kwa zwart maken over social media... hij heeft meerdere nesten over de hele wereld zoals je zegt. Ik zou me er dus niet druk over maken aangezien die nesten gewoon gezond zijn neem ik aan? als het antwoord Ja is dan zou ik me er niet druk over maken want meerdere kunnen bevestigen dat hij gewoon gezonde kinderen geeft.

Ze hebben gewoon pech gehad met deze teef. Kan de reu eigenaar niet altijd wat aan doen. Mijn advies: zet in je contract wat je doet als de teef nog een keer leeg blijft en dat men geen aanspraak meer kan maken voor geld teruggave mochten ze voor herdekking kiezen.
Nesten zijn voor zover ik weet allemaal oke. Geen rare dingen. Maar ik weet niet alles en hoor ook niet alles.

Ik heb gezegd en in een engels contractje geschreven , bij 1 of geen pups, gratis herdekking.
Natuurlijk geen wettelijk contract.
Nou dan ben je er. Er waren drie pups geboren. Dat er twee van zijn overleden doet er niet toe.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

En hoe is het contact nadien verlopen?
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”