Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hersenveroudering
Moderator: moderatorteam
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
Re: Hersenveroudering
Mijn hond van ruim 12 jaar heeft ook wel wat kleine veranderingen. Gehoor inderdaad slechter. Ze hoort nog wel maar ze kan niet meer bepalen waar het geluid vandaan komt. Heb nu regelmatig dat ik achter haar sta te roepen en zij de andere kant uitloopt, de gang in omdat ze denkt dat ik daar sta te roepen. Echt precies de tegenovergestelde kant steeds. Ze heeft in al die jaren nog nooit iets van de straat gegeten omdat ze heeft geleerd dat dat niet mag. Afgelopen week stond ze opeens iets te vreten. Ik kijk, waren het een paar stukjes chocolade. Ze keek wel verschrikt, blijkbaar weet ze nog wel dat het eigenlijk niet mag maar vervolgens liep ze met een zelfvoldane grijns de rest van de weg naar huis. Ik kan er ook niet echt boos om worden. Het doet me soms denken aan dat ze toch altijd zeggen dat oude mensen streken krijgen, hoe ouder hoe gekker of zoiets. Shep heeft nu opeens ook weleens streken.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Re: Hersenveroudering
Bij Thijs veranderde de vorm van zijn kop, een Zwitser heeft een driehoek als kop maar dat werd ronder en zachterHeavy schreef:Jip zijn blik is ook veranderd. Zachter .