Groot fan van frolic ben ik ook niet en merk het ook wel aan de drollen als ik eens iets te veel gegeven heb op een dag. Ik gebruik ze dan ook voornamelijk voor een agilitytraining of op wedstrijd voor tussendoor. Dan krijgen ze niet veel, maar ze vinden het wel extra lekker en dat komt hopelijk de prestatie ten goededre schreef:En als ik ze tegenkom neem ik ze nog wel mee, maar niet zo druk met wedstrijden ed momenteelveertje schreef:Volgens mij heeft Danielle van Dam wel nog Alpha Spirit trouwens. Daar heb ik een maandje geleden nog een paar bakjes gekocht. Maar ik vind ze zelf te prijzig om dagelijks te gebruiken en gehalveerd zijn ze nog wat te groot voor Finn. Ik heb hier ook wel frolic mini gehaald. Ze doen er een moord voorMaar voor een jonge pup die nog heel veel aan beloningen krijgt, zou ik dat wel afwisselen met wat anders. En die kleine brokjes hierboven zijn toch kleiner dan een kwart van zo'n mini frolic. Geeft ook minder kruimels in je zak.
![]()
Ik ben niet zo fan van Frolic dus dat krijgen ze pertinent niet en die zachte minibotjes in grotere hoeveelheden merk ik dat de groterds dat ook niet lekker verwerken

Die minibotjes vallen hier ook niet echt lekker als je iets te veel geeft.
Fish4dogs geef ik als gewone brok, maar die zijn inderdaad ook wel mooi klein. Wel erg vissig misschien om in je jaszak te hebben.