Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

agility set

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

Re: agility set

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Plumeau schreef:Als je geen wedstrijd ambities hebt, dan zou ik er bij de hondenschool op aandringen dat je laag mag trainen. De lol van agility zit in de samenwerking, niet in die 65 cm hoogte ;)

Kijk ook uit met schutting en palen. Zelfs met fitte shelties is een paar keer per les voldoende.
HEEL goede tip met "zulke honden" ;-)
Suzanne
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Plumeau schreef:Als je geen wedstrijd ambities hebt, dan zou ik er bij de hondenschool op aandringen dat je laag mag trainen. De lol van agility zit in de samenwerking, niet in die 65 cm hoogte ;)

Kijk ook uit met schutting en palen. Zelfs met fitte shelties is een paar keer per les voldoende.
Met de mastiffs Had ik dat zeker niet en met de rottweiler durf ik nu niet meer. Maar idd het gaat niet om de hoogte het gaat om de lol. Als het over een lage hindernis springen niet erg Is dan vind ik dat idd ook gewoon superleuk.

En over een brug? Mogen ze dat ook?
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolvster »

Vandaag weer Breitensport/ Combisport gedaan en er doen in onze groep ook een Bullmastiff (grof type) en een Cane Corso (rank type) mee.
Zowel de mastiff als de CC hebben een ietwat 'aangepast'parcours. Dat wil zeggen; ze doen de ton (te hoog en te smal) en de gewone tunnel (te laag en te krap) niet, verder doen ze alles gewoon mee :)

Voor jouw beeld; dit is de ton, al het andere is lager:

Afbeelding
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

wolvster schreef:Vandaag weer Breitensport/ Combisport gedaan en er doen in onze groep ook een Bullmastiff (grof type) en een Cane Corso (rank type) mee.
Zowel de mastiff als de CC hebben een ietwat 'aangepast'parcours. Dat wil zeggen; ze doen de ton (te hoog en te smal) en de gewone tunnel (te laag en te krap) niet, verder doen ze alles gewoon mee :)

Voor jouw beeld; dit is de ton, al het andere is lager:

Afbeelding
Wat leuk! Oh gosh nee die ton ik zie micka al gaan met die lange stelten en dat over over over enthusiasm lol
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”