Getroost je Kooi, dit soort situaties zijn inmiddels al meer regel dan uitzondering. Waar moet je nog terecht voor serieuze klachten? Tijdens de ramadan waarbij de mensen hele nachten uit hun slaap gehouden werden, werd ondanks veel telefoontjes van verontruste burgers niet opgetreden. Geen idee waarom die gastjes constant de hand boven het hoofd gehouden wordt. Wellicht hebben ze de opdracht van hogerhand om de vele akkefietjes met de mantel der liefde te bedekken om escalatie te voorkomen. Een slechte ontwikkeling waar keihard tegen opgetreden dient te worden.kooi schreef:Vriendje van mijn dochter is onlangs bij het uitgaan om niks van zijn fiets getrokken en samen met een maatje in elkaar geschopt. Ook in zijn gezicht. Daarbij is zijn neus gebroken. Hebben aangifte gedaan, want ze wisten wie het waren. Kreeg bericht van de politie dat die niets met de aangifte gingen doen. Het incident was niet ernstig genoeg en ze hadden het te druk...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Staff +Tok is een levensgevaarlijke combinatie.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Staff +Tok is een levensgevaarlijke combinatie.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Wolfsblut schreef:Getroost je Kooi, dit soort situaties zijn inmiddels al meer regel dan uitzondering. Waar moet je nog terecht voor serieuze klachten? Tijdens de ramadan waarbij de mensen hele nachten uit hun slaap gehouden werden, werd ondanks veel telefoontjes van verontruste burgers niet opgetreden. Geen idee waarom die gastjes constant de hand boven het hoofd gehouden wordt. Wellicht hebben ze de opdracht van hogerhand om de vele akkefietjes met de mantel der liefde te bedekken om escalatie te voorkomen. Een slechte ontwikkeling waar keihard tegen opgetreden dient te worden.kooi schreef:Vriendje van mijn dochter is onlangs bij het uitgaan om niks van zijn fiets getrokken en samen met een maatje in elkaar geschopt. Ook in zijn gezicht. Daarbij is zijn neus gebroken. Hebben aangifte gedaan, want ze wisten wie het waren. Kreeg bericht van de politie dat die niets met de aangifte gingen doen. Het incident was niet ernstig genoeg en ze hadden het te druk...

Waren gewoon Nederlandse-Nederlanders hoor, die vriendje zijn neus kapot schopten.
-
- Zeer actief
Helaas zijn er daar ook al een redelijk aantal van besmet met het kopschoppersvirus. Vreemd dat de politie niet optreedt. Hier wordt ook regelmatig vernomen dat ze het te druk hebben. Iedere keer vraag ik me dan af, met wat? Zolang daar geen antwoord op komt blijven ze in mijn ogen erg ongeloofwaardig.kooi schreef:Wolfsblut schreef:Getroost je Kooi, dit soort situaties zijn inmiddels al meer regel dan uitzondering. Waar moet je nog terecht voor serieuze klachten? Tijdens de ramadan waarbij de mensen hele nachten uit hun slaap gehouden werden, werd ondanks veel telefoontjes van verontruste burgers niet opgetreden. Geen idee waarom die gastjes constant de hand boven het hoofd gehouden wordt. Wellicht hebben ze de opdracht van hogerhand om de vele akkefietjes met de mantel der liefde te bedekken om escalatie te voorkomen. Een slechte ontwikkeling waar keihard tegen opgetreden dient te worden.kooi schreef:Vriendje van mijn dochter is onlangs bij het uitgaan om niks van zijn fiets getrokken en samen met een maatje in elkaar geschopt. Ook in zijn gezicht. Daarbij is zijn neus gebroken. Hebben aangifte gedaan, want ze wisten wie het waren. Kreeg bericht van de politie dat die niets met de aangifte gingen doen. Het incident was niet ernstig genoeg en ze hadden het te druk...![]()
Waren gewoon Nederlandse-Nederlanders hoor, die vriendje zijn neus kapot schopten.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
ge-iftarWolfsblut schreef:Hier wordt ook regelmatig vernomen dat ze het te druk hebben. Iedere keer vraag ik me dan af, met wat? Zolang daar geen antwoord op komt blijven ze in mijn ogen erg ongeloofwaardig.