Slim. Extra check bij nieuwe dierenarts dus.crutz schreef:Inderdaad wordt dat deel vd verklaring vaak op de automatische piloot ingevuld. Die keren dat ik iets heb (ruisje, extra lendenwervel, geen volledig ingedaalde balletjes etc) moest ik apart vragen (inmiddels weten ze het) dat in het boekje te zetten want ach het stond toch in de computer bij hun.
Zelf heb ik wel in het koopcontract staan dat ik wil dat je binnen enige dagen (een week uit m'n hoofd) naar je eigen dierenarts gaat en mij op de hoogte brengt vd bevindingen
En zeker in geval van fokken en verkoop slim om het nog even expliciet aan te geven dat je het wél correct in het paspoort wil hebben.
Voor mij persoonlijk bij mijn kat die toch gewoon bij mij blijft minder belangrijk.
Al Puck zijn problemen staan ook in de computer.
Huidige dierenarts weet ook prima hoe het met Puck staat, weet ook precies welke dieren bij mij horen, wat er de vorige keer besproken is etc.
Sommige dingen vanuit zijn computer, maar net zo goed ook dingen die niet in de computer staan.
Gewoon echt netjes.
Alleen dat boekje dus toch alles "goed" zoals ook meerdere dierenartsen voor deze.