Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welk ras?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Evelyynn
geregistreerd lid
Aantal honden: 1

Re: Welk ras?

Ongelezen bericht door Evelyynn »

Ik heb even gegoogeld! Karakterwise een goede duidelijke opvoeding nodig anders lopen ze volledig over je heen. En "Be careful not to let them off the lead unless they are very well trainend." "Parsons that have been allowed to take over can be aggressive with other dogs. Some have killed or been killed in dog fights"

Mmmh.....
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Wat een schatje! Ik zou er nog zoiets leuks bij doen.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Afbeelding
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Domor schreef:
Hippo schreef:En een boeren fox?
Kortharig, energiek maar geen adhd en volgens mij over het algemeen gezonde honden. Qua formaat wat je zoekt

Wat een leukerd die Sem!
Boerenfox zou ik zeker van beide ouders PL-testen willen zien, ik ken er geen één die altijd 4 poten gebruikt. De meeste lopen meer op 3 dan op 4 poten, maar volgens de eigenaar hoort dat dan bij het ras.
Die van mij loopt altijd op 4 poten, nooit een huppeltje erbij. En de andere 3 die hier in de buurt rondlopen heb ik ook nog nooit van PL verdacht.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Rebble schreef:
Domor schreef:
Hippo schreef:En een boeren fox?
Kortharig, energiek maar geen adhd en volgens mij over het algemeen gezonde honden. Qua formaat wat je zoekt

Wat een leukerd die Sem!
Boerenfox zou ik zeker van beide ouders PL-testen willen zien, ik ken er geen één die altijd 4 poten gebruikt. De meeste lopen meer op 3 dan op 4 poten, maar volgens de eigenaar hoort dat dan bij het ras.
Die van mij loopt altijd op 4 poten, nooit een huppeltje erbij. En de andere 3 die hier in de buurt rondlopen heb ik ook nog nooit van PL verdacht.
Janssu loopt hier ook op 4 poten. Heerlijk hondje en als je de JR tekort op de pootjes vindt, lijkt me dit een heel goed alternatief.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”