Ik heb even gegoogeld! Karakterwise een goede duidelijke opvoeding nodig anders lopen ze volledig over je heen. En "Be careful not to let them off the lead unless they are very well trainend." "Parsons that have been allowed to take over can be aggressive with other dogs. Some have killed or been killed in dog fights"
Mmmh.....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk ras?
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Re: Welk ras?
Wat een schatje! Ik zou er nog zoiets leuks bij doen.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Rebble
- Zeer actief
Die van mij loopt altijd op 4 poten, nooit een huppeltje erbij. En de andere 3 die hier in de buurt rondlopen heb ik ook nog nooit van PL verdacht.Domor schreef:Boerenfox zou ik zeker van beide ouders PL-testen willen zien, ik ken er geen één die altijd 4 poten gebruikt. De meeste lopen meer op 3 dan op 4 poten, maar volgens de eigenaar hoort dat dan bij het ras.Hippo schreef:En een boeren fox?
Kortharig, energiek maar geen adhd en volgens mij over het algemeen gezonde honden. Qua formaat wat je zoekt
Wat een leukerd die Sem!

Janssu loopt hier ook op 4 poten. Heerlijk hondje en als je de JR tekort op de pootjes vindt, lijkt me dit een heel goed alternatief.Rebble schreef:Die van mij loopt altijd op 4 poten, nooit een huppeltje erbij. En de andere 3 die hier in de buurt rondlopen heb ik ook nog nooit van PL verdacht.Domor schreef:Boerenfox zou ik zeker van beide ouders PL-testen willen zien, ik ken er geen één die altijd 4 poten gebruikt. De meeste lopen meer op 3 dan op 4 poten, maar volgens de eigenaar hoort dat dan bij het ras.Hippo schreef:En een boeren fox?
Kortharig, energiek maar geen adhd en volgens mij over het algemeen gezonde honden. Qua formaat wat je zoekt
Wat een leukerd die Sem!