Vorige week zondag kwam mijn vriend er mee. We moeten gaan versieren! Ik haal de spullen van zolder!
Ik was al blij met een leuk gemaakt stukje op de schouw en op het aquarium. Maar goed, ok dan.
Hij deponeert het een en ander, vond het er niet uit zien. Ik ook niet trouwens

dus hop, alles er weer af. Ik vind het allemaal zo rommelig en zo'n gedoe. Vervolgens heeft hij her en der lichtjes opgehangen en zegt "Ik ben niet zo van de decoratie hoor" en vertrekt naar de keuken.
Zat ik met al die meuk
Dus heb ik maar een cd opgezet met "luchtige kerstmuziek" heb kerstballen in een grote vaas geflikkerd, her en der wat ballen in de plantenbakken gelegd, wat sneeuw in de al staande windlichten gelegd.
En ben maar gaan dansen, Aki vond het allemaal maar prachtig, en mijn vriend ging meedansen, dus het werd een dolle boel.
Vervolgens vroeg ik me telkens af, waar bepaalde leuke lichtjes toch gebleven waren. Die vond ik toen ik er eigenlijk klaar mee was. Slingers incluis. Dus bepaalde dingen maar weer opnieuw gedecoreerd, en toen vond ik het wel welletjes.
De nepkerstboom staat dit jaar niet.
Echt geen zin in, we zijn niet eens thuis met Kerst.
Oh en het lichtnet, dat gaat mijn vriend morgen ophangen buiten
Ik zal kijken of ik als de lichtjes branden een foto kan maken. Buiten vind ik het wel grappig, en met het oog op oudjaar is het wel handig als het buiten ook wat opgeleukt is, hij gaat weer oliebollen bakken en in de namiddag is het voetbal elftal uitgenodigd en wat familie en vrienden om oliebollen te komen eten en wat te drinken