Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nou ja.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Nou ja.

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Die heeft zeker niet 1 steekje los maar gewoon geen steekje meer vast
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Hahahahaha! Dikke pad, ook echt. Beter een dikke pad dan een kutkarakter.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

maart schreef:hahaha en toch vind ik zo'n situaties grappig hoor. Ik zou niet meer bijkomen van het lachen denk ik :LOL:
prijs je zelf gelukkig dat je overduidelijk een prettiger leven hebt dan dit exemplaar :lol1:
Nou zeg dat wel :ok:
Dat mens zit niet lekker in haar vel denk ik.
Heavy schreef:Dat zijn de ergste , die mensen die hondentrainster zijn :oohja:
En bedankt :engel: :tongue:
Ik zeg zoiets nooit :8):
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

je gaat toch niet staan luisteren naar wat zo'n mens meent te moeten vertellen. Hond optillen en gewoon doorlopen zou ik doen
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Heavy schreef:
ranetje schreef:
maart schreef:hahaha en toch vind ik zo'n situaties grappig hoor. Ik zou niet meer bijkomen van het lachen denk ik :LOL:
prijs je zelf gelukkig dat je overduidelijk een prettiger leven hebt dan dit exemplaar :lol1:
Nou zeg dat wel :ok:
Dat mens zit niet lekker in haar vel denk ik.
Heavy schreef:Dat zijn de ergste , die mensen die hondentrainster zijn :oohja:
En bedankt :engel: :tongue:
Ik zeg zoiets nooit :8):
Ik bedoel mensen die meteen gaan roepen dat ze hondentrainster zijn :engel:
Ooh dan is het goed :J:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.

Succes gegarandeerd. Daarna komen ze niet meer verder dan ''arrogant'' of ''je denkt dat je heel wat / slim bent...'' Wat ik dan met hetzelfde plezier bevestig of juist heftig ontken. Heerlijk.

Ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten.
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Nakisha schreef:Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.

Succes gegarandeerd. Daarna komen ze niet meer verder dan ''arrogant'' of ''je denkt dat je heel wat / slim bent...'' Wat ik dan met hetzelfde plezier bevestig of juist heftig ontken. Heerlijk.

:LOL: :LOL:
die ga ik onthouden.
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Nakisha schreef:Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.

Hahaha! :LOL: Die ga ik onthouden!

OT: Dit soort dingen maak ik dus nooit mee. Het "ergste" wat ik heb gehoord is een half-gefluisterde "Da's een pitbull!" (naar Izzy wijzend) waarna er tig kleine hondjes snelsnel weggemoffeld werden achter moeders rokken :mrgreen:
senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door senna03 »

Is het niet mogelijk om een "vind ik leuk" optie te hebben op het forum? Ik ben niet zo'n "type-miep"( niet negatief bedoeld). Lijkt me echt handig :lol1:
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Die ga ik onthouden! :LOL: geniaal!
sbientje schreef:je gaat toch niet staan luisteren naar wat zo'n mens meent te moeten vertellen. Hond optillen en gewoon doorlopen zou ik doen
Was ook mijn eerste idee, maar hondlief liep om me heen te draaien.. loopt zo moeilijk..;)
Hilde schreef:Hahahahaha! Dikke pad, ook echt. Beter een dikke pad dan een kutkarakter.
Wel volledig zijn he. een VIEZE dikke pad. :engel:
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
hewi
Zeer actief

Ongelezen bericht door hewi »

Nah wat een raar mens? waar had die last van...

Ik had dr bij het handje gepakt, "is het zo erg meiske wil je erover praten, zit je nog meer dwars"
maar volgens mij ben je op zon moment gewoon te beduusd om iets te zeggen.
Groetjes Heidi
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

oohh hier had je het over.
wat een mens
Ik had gevraagd of ze misschien medicijnen kreeg, en als haar antwoord negatief was, dan had ik haar gevraagd of ze misschien geen medicatie zou moeten krijgen :mrgreen:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ri@nne
Zeer actief

Podenji schreef:oohh hier had je het over.
wat een mens
Ik had gevraagd of ze misschien medicijnen kreeg, en als haar antwoord negatief was, dan had ik haar gevraagd of ze misschien geen medicatie zou moeten krijgen :mrgreen:
:LOL: :LOL:
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Als het beter is voor mijn honden, dan loop ik uiteraard wel kokend van woede door.. maar zo niet dan had ik wel gereageerd.
Mafketels af en toe.
Ri@nne
Zeer actief

blondie schreef:Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Als het beter is voor mijn honden, dan loop ik uiteraard wel kokend van woede door.. maar zo niet dan had ik wel gereageerd.
Mafketels af en toe.
Ik was eigenlijk te verbaasd om echt te reageren.
stond echt zo :O: :19: :hmmm:
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Ri@nne schreef:
blondie schreef:Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Mafketels af en toe.
Paraplu, hand of stok opheffen? Dat vindt mijn hond niet zo leuk en gebeuren er nare dingen met dat soort mevrouwen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Brigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
Wat denk je, zullen wij een knokploeg beginnen ?
Het honden forum revenge team.
(natuurlijk tegen een kleine vergoeding zoals daar zijn reiskosten en de nodige gereedschappen)
:mrgreen:
Afbeelding
Ri@nne
Zeer actief

Wolfsblut schreef:
Ri@nne schreef:
Mafketels af en toe.
Paraplu, hand of stok opheffen? Dat vindt mijn hond niet zo leuk en gebeuren er nare dingen met dat soort mevrouwen.
Die kruimel van mij waande zich even terug in z'n thuisland... honden die in je staart happen, schreeuwende mensen... hij vond het op z'n zachts gezegd niet heel erg tof.

Als ik Do van m'n tante bij me gehad had, was ze niet verder gekomen dan "..."
Afbeelding
Ri@nne
Zeer actief

cornelia schreef:
Brigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
(natuurlijk tegen een kleine vergoeding zoals daar zijn reiskosten en de nodige gereedschappen)
Hoelaat zijn jullie er? :W:
Afbeelding
annicka
Zeer actief

Ongelezen bericht door annicka »

Tjongejonge......duidelijk een geval van: hond spoort, baas niet.

Sterkte voor het geval dat je het nodig hebt.....maar zo te lezen valt het wel mee! :wink:
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Er lopen rare exemplaren rond. Ik weet niet of ik het in mij heb om op zo'n moment mijn mond te houden al zal hoofdschuddend doorlopen zeker het beste zijn.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Ri@nne schreef:
cornelia schreef:

hahaha u roept maar. laat voor mij die reiskosten maar zitten. ik kan niet wachten om sam door de modder te sturen en hem vervolgens de mevrouw op zijn eigen wijze te begroeten :engel:
Afbeelding
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Ow dear, "met geheven plu", ik heb er gewoon beelden bij :LOL:

Deze tante is volkomen koekie (de plu tante, niet jij :mrgreen: )
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Misschien was ze net ontslagen,... had ze ruzie met haar man gehad,... was ze ongesteld,... was ze haar portemonnee verloren,... wilde haar auto niet starten,... kon ze haar regenpak niet vinden,... was het hondenvoer op en moest ze speciaal daar voor nog naar de winkel,... had haar puberzoon de was op de trap laten liggen en was ze daar zowat over gestruikeld,... had haar puberdochter het dopje niet op de tandpastattube gedaan,'... had de kat naast de bak gepiest,.... of, of, of,......
Maar netjes was ze niet. Leg het naast je neer, er zijn veel belangrijkere dingen op de wereld. Hoewel ik haar, met hondje onder mijn arm waarschijnlijk aangevlogen was. (Nee, zo ben ik niet maar ik kan het me wel een beetje voorstellen) Ik zou de volgende keer als ik haar tegen kwam toch proberen eens te vragen wat haar nu zo dwars zat.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Ik denk gewoon dat haar tampon overdwars zat. En als ik jou was, zou ik dat de volgende keer ook vragen :engel:
Misschien is ze voor rede vatbaar als ze wat beter in d'r vel zit?
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door *Skye* »

M@scha schreef:
Ri@nne schreef:
cornelia schreef:

hahaha u roept maar. laat voor mij die reiskosten maar zitten. ik kan niet wachten om sam door de modder te sturen en hem vervolgens de mevrouw op zijn eigen wijze te begroeten :engel:
Oeeehhh, we willen wel foto's ;)
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Ha leuk.

Een hondenforumteambuildingsuitje....
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:lol1: vooral dat teambuilding :S: :engel:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

hahaha! Ik denk dat ze mij ook niet op een slechte dag tegen had moeten komen :blauwoog:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”