Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nou ja.
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Nou ja.
Nou zeg dat welmaart schreef:hahaha en toch vind ik zo'n situaties grappig hoor. Ik zou niet meer bijkomen van het lachen denk ik![]()
prijs je zelf gelukkig dat je overduidelijk een prettiger leven hebt dan dit exemplaar
Dat mens zit niet lekker in haar vel denk ik.
En bedanktHeavy schreef:Dat zijn de ergste , die mensen die hondentrainster zijn
Ik zeg zoiets nooit
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
je gaat toch niet staan luisteren naar wat zo'n mens meent te moeten vertellen. Hond optillen en gewoon doorlopen zou ik doen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ooh dan is het goedHeavy schreef:Ik bedoel mensen die meteen gaan roepen dat ze hondentrainster zijnranetje schreef:Nou zeg dat welmaart schreef:hahaha en toch vind ik zo'n situaties grappig hoor. Ik zou niet meer bijkomen van het lachen denk ik![]()
prijs je zelf gelukkig dat je overduidelijk een prettiger leven hebt dan dit exemplaar![]()
Dat mens zit niet lekker in haar vel denk ik.
En bedanktHeavy schreef:Dat zijn de ergste , die mensen die hondentrainster zijn![]()
![]()
Ik zeg zoiets nooit
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.
Succes gegarandeerd. Daarna komen ze niet meer verder dan ''arrogant'' of ''je denkt dat je heel wat / slim bent...'' Wat ik dan met hetzelfde plezier bevestig of juist heftig ontken. Heerlijk.
Ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten.
Succes gegarandeerd. Daarna komen ze niet meer verder dan ''arrogant'' of ''je denkt dat je heel wat / slim bent...'' Wat ik dan met hetzelfde plezier bevestig of juist heftig ontken. Heerlijk.

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Nakisha schreef:Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.
die ga ik onthouden.

-
Lemuria
Hahaha!Nakisha schreef:Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.
OT: Dit soort dingen maak ik dus nooit mee. Het "ergste" wat ik heb gehoord is een half-gefluisterde "Da's een pitbull!" (naar Izzy wijzend) waarna er tig kleine hondjes snelsnel weggemoffeld werden achter moeders rokken
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Is het niet mogelijk om een "vind ik leuk" optie te hebben op het forum? Ik ben niet zo'n "type-miep"( niet negatief bedoeld). Lijkt me echt handigNakisha schreef:Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Nakisha schreef:Als mensen me beledigen heb ik de neiging zelf nog even toe te voegen wat er nog meer mis met me is, om ze er vervolgens vriendelijk op te wijzen hoe slordig ik het vind dat ze vergaten dát ook even te noemen.
Die ga ik onthouden!
Was ook mijn eerste idee, maar hondlief liep om me heen te draaien.. loopt zo moeilijk..sbientje schreef:je gaat toch niet staan luisteren naar wat zo'n mens meent te moeten vertellen. Hond optillen en gewoon doorlopen zou ik doen
Wel volledig zijn he. een VIEZE dikke pad.Hilde schreef:Hahahahaha! Dikke pad, ook echt. Beter een dikke pad dan een kutkarakter.
- hewi
- Zeer actief
Nah wat een raar mens? waar had die last van...
Ik had dr bij het handje gepakt, "is het zo erg meiske wil je erover praten, zit je nog meer dwars"
maar volgens mij ben je op zon moment gewoon te beduusd om iets te zeggen.
Ik had dr bij het handje gepakt, "is het zo erg meiske wil je erover praten, zit je nog meer dwars"
maar volgens mij ben je op zon moment gewoon te beduusd om iets te zeggen.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
oohh hier had je het over.
wat een mens
Ik had gevraagd of ze misschien medicijnen kreeg, en als haar antwoord negatief was, dan had ik haar gevraagd of ze misschien geen medicatie zou moeten krijgen
wat een mens
Ik had gevraagd of ze misschien medicijnen kreeg, en als haar antwoord negatief was, dan had ik haar gevraagd of ze misschien geen medicatie zou moeten krijgen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Ri@nne
- Zeer actief
Podenji schreef:oohh hier had je het over.
wat een mens
-
Brigitte
- Zeer actief
Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
-
blondie
- Zeer actief
Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Als het beter is voor mijn honden, dan loop ik uiteraard wel kokend van woede door.. maar zo niet dan had ik wel gereageerd.
Mafketels af en toe.
Als het beter is voor mijn honden, dan loop ik uiteraard wel kokend van woede door.. maar zo niet dan had ik wel gereageerd.
Mafketels af en toe.
- Ri@nne
- Zeer actief
Ik was eigenlijk te verbaasd om echt te reageren.blondie schreef:Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Mafketels af en toe.
stond echt zo
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Paraplu, hand of stok opheffen? Dat vindt mijn hond niet zo leuk en gebeuren er nare dingen met dat soort mevrouwen.Ri@nne schreef:Ik was eigenlijk te verbaasd om echt te reageren.blondie schreef:Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Mafketels af en toe.
stond echt zo![]()
![]()
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Wat denk je, zullen wij een knokploeg beginnen ?Brigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
Het honden forum revenge team.
(natuurlijk tegen een kleine vergoeding zoals daar zijn reiskosten en de nodige gereedschappen)
- Ri@nne
- Zeer actief
Die kruimel van mij waande zich even terug in z'n thuisland... honden die in je staart happen, schreeuwende mensen... hij vond het op z'n zachts gezegd niet heel erg tof.Wolfsblut schreef:Paraplu, hand of stok opheffen? Dat vindt mijn hond niet zo leuk en gebeuren er nare dingen met dat soort mevrouwen.Ri@nne schreef:Ik was eigenlijk te verbaasd om echt te reageren.blondie schreef:Ik weet niet, maar ik geloof niet dat ik me zomaar voor dikke pad laat uitmaken en nog meer onwaarheden naar mijn hoofd geslingerd wil krijgen, én men al helemaal niet met opgeheven hand met paraplu of stok of wat dan ook op mij af moet komen.
Mafketels af en toe.
stond echt zo![]()
![]()
Als ik Do van m'n tante bij me gehad had, was ze niet verder gekomen dan "..."
- Ri@nne
- Zeer actief
Hoelaat zijn jullie er?cornelia schreef:Wat denk je, zullen wij een knokploeg beginnen ?Brigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
(natuurlijk tegen een kleine vergoeding zoals daar zijn reiskosten en de nodige gereedschappen)
- annicka
- Zeer actief
Tjongejonge......duidelijk een geval van: hond spoort, baas niet.
Sterkte voor het geval dat je het nodig hebt.....maar zo te lezen valt het wel mee!
Sterkte voor het geval dat je het nodig hebt.....maar zo te lezen valt het wel mee!
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Er lopen rare exemplaren rond. Ik weet niet of ik het in mij heb om op zo'n moment mijn mond te houden al zal hoofdschuddend doorlopen zeker het beste zijn.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Ri@nne schreef:Hoelaat zijn jullie er?cornelia schreef:Wat denk je, zullen wij een knokploeg beginnen ?Brigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
hahaha u roept maar. laat voor mij die reiskosten maar zitten. ik kan niet wachten om sam door de modder te sturen en hem vervolgens de mevrouw op zijn eigen wijze te begroeten

-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Ow dear, "met geheven plu", ik heb er gewoon beelden bij
Deze tante is volkomen koekie (de plu tante, niet jij
)
Deze tante is volkomen koekie (de plu tante, niet jij
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Misschien was ze net ontslagen,... had ze ruzie met haar man gehad,... was ze ongesteld,... was ze haar portemonnee verloren,... wilde haar auto niet starten,... kon ze haar regenpak niet vinden,... was het hondenvoer op en moest ze speciaal daar voor nog naar de winkel,... had haar puberzoon de was op de trap laten liggen en was ze daar zowat over gestruikeld,... had haar puberdochter het dopje niet op de tandpastattube gedaan,'... had de kat naast de bak gepiest,.... of, of, of,......
Maar netjes was ze niet. Leg het naast je neer, er zijn veel belangrijkere dingen op de wereld. Hoewel ik haar, met hondje onder mijn arm waarschijnlijk aangevlogen was. (Nee, zo ben ik niet maar ik kan het me wel een beetje voorstellen) Ik zou de volgende keer als ik haar tegen kwam toch proberen eens te vragen wat haar nu zo dwars zat.
Maar netjes was ze niet. Leg het naast je neer, er zijn veel belangrijkere dingen op de wereld. Hoewel ik haar, met hondje onder mijn arm waarschijnlijk aangevlogen was. (Nee, zo ben ik niet maar ik kan het me wel een beetje voorstellen) Ik zou de volgende keer als ik haar tegen kwam toch proberen eens te vragen wat haar nu zo dwars zat.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
JBK
Ik denk gewoon dat haar tampon overdwars zat. En als ik jou was, zou ik dat de volgende keer ook vragen
Misschien is ze voor rede vatbaar als ze wat beter in d'r vel zit?
Misschien is ze voor rede vatbaar als ze wat beter in d'r vel zit?
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Oeeehhh, we willen wel foto'sM@scha schreef:Ri@nne schreef:Hoelaat zijn jullie er?cornelia schreef:Wat denk je, zullen wij een knokploeg beginnen ?Brigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....
hahaha u roept maar. laat voor mij die reiskosten maar zitten. ik kan niet wachten om sam door de modder te sturen en hem vervolgens de mevrouw op zijn eigen wijze te begroeten
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
hahaha! Ik denk dat ze mij ook niet op een slechte dag tegen had moeten komenBrigitte schreef:Nouuuu die had ik toch wel even graag een vooroordeel bevestigd gegeven en haar een onwijze hoek gegeven, mafkut....

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15