Moderator: moderatorteam
Dit is toch niet 'broodmager'? Er moet nog wat bij, absoluut, maar ik vind het nog meevallen om eerlijk te zijn.Kimmie schreef:overigens is ze echt mager geworden...
Ach, wat ongelofelijk jammer!Kimmie schreef:overigens komt suus vandaag weer naar huis (opvang adres waar ze al eerder geweest is),het gaat helaas niet goed tussen de honden van Samantha...
Ik moet zeggen dat ik haar ook niet broodmager vind, ik zie ook graag wat rib. Maar wij zien haar nu alleen vanaf een foto, dus dat kan natuurlijk aardig vertekenen.Kimmie schreef:die hond is mega gespierd...maar persoonlijk vind ik als een rug vanaf een ruggegraat een deuk heeft naar haar ribbenkast dat ze toch echt wel mager zijn...
dat had ze gewoon niet toen wij haar weg deden ,ze was geen dikke hond maar zo dun echt niet,en het is ook totaal onnodig een hond die al slank is zo af te laten vallen,ze eet verder echt als uitstekend te noemen ,dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij...
Kimmie schreef:ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...
het is gewoon niet te voorspellen bij haar...
ik heb haar notabene gebracht in een achterbak van en station met nog 1 reu en een teef, ze zaten boven op elkaar,niets aan de hand....
we hebben haar zaterdag bij een rottweiler reu gehad die haar op haar plek zette meteen en daar had ze diep respect voor,...tja... zoals ik haar ken hier kan ze met honden,zoals ze bij Samantha is dus weer niet....
En nog lang niet geestelijk volwassen, mogleijk is het iets dat in ontwikkeling is en erger gaat worden, dan moet ze weer verkassenM@scha schreef:Kimmie schreef:ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...
ik heb haar notabene gebracht in een achterbak van en station met nog 1 reu en een teef, ze zaten boven op elkaar,niets aan de hand....
we hebben haar zaterdag bij een rottweiler reu gehad die haar op haar plek zette meteen en daar had ze diep respect voor,...tja... zoals ik haar ken hier kan ze met honden,zoals ze bij Samantha is dus weer niet....
en dus niet betrouwbaar. ik zou proberen haar te plaatsen bij iemand die snapt wat onbetrouwbaar gedrag bij honden betekent en die zelf geen andere honden heeft. de pest is namelijk dat ze een grote hond is en dus niet zomaar bij haar lurven te pakken is als ze eens besluit dat ze een hond niet mag
Jeannettebo schreef:En nog lang niet geestelijk volwassen, mogleijk is het iets dat in ontwikkeling is en erger gaat worden, dan moet ze weer verkassenM@scha schreef:Kimmie schreef:ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...
en dus niet betrouwbaar. ik zou proberen haar te plaatsen bij iemand die snapt wat onbetrouwbaar gedrag bij honden betekent en die zelf geen andere honden heeft. de pest is namelijk dat ze een grote hond is en dus niet zomaar bij haar lurven te pakken is als ze eens besluit dat ze een hond niet mag
ik kijk er helemaal niet van op hoor, ik vind dat ook redelijk normaal voor een molosserteef. ze hebben respect voor stevige, stabiele reuen die zich niet laten onderschoffelen en verder niet. en ze is nog niet volwassen dus dit zal niet minder worden. ik zou haar bij zo'n rottweilerreu wel durven plaatsen maar verder niet bij andere honden. ook geen kleintjes want deze types kunnen nogal fel uit de hoek komen om bv te corrigeren als ze denken of vinden dat de andere hond iets verkeerds doet en dan is zo'n kleintje snel stuk zonder dat dat de bedoeling was.Kimmie schreef:ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...
Kimmie schreef:ja denk dat foto's inderdaad vertekenen ,de DA zei dat ze zeker wel 5 kilo te licht was,en geloof mij,dat is een man die van hele slanke honden houdt...
maar goed,als mensen dit zo mooi vinden dan is dat zo,ik vind het te mager en ze krijgt echt nu goed voer om in ieder geval weer haar spieren op haar rug te kunnen vullen..
hier valt het misschien wat beter op te zien:
![]()