Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

met spoed tijdelijke opvang gezocht

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Kimmie

Re: met spoed tijdelijke opvang gezocht

Ongelezen bericht door Kimmie »

ja het is een super mooie hond,en zó lief ook.... :love: :love:
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Wat lief van Samantha! Gezellig tussen de mannen :mrgreen:

Ik vind Suus echt een prachtige hond en als ik zo lees heeft ze ook een fijn karakter (wat ik dan leuk vind).
Alleen met een Amy en een pinnige Izzy hier zou dat nooit werken. Anders was ze meer dan welkom :I:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Nou, ze is hier inmiddels.
Het gaat prima tussen haar en de heren.
Ze ligt nu bij te komen van alle nieuwe indrukken weer.
Het is echt een schat van een hond :I:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door samantha! op 14 jun 2015 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ohw :I: .
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Wat een bofkontje! Laat je maar lekker verwennen door alle heren :love:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wat een super foto, even lekker een beetje vetmesten :I:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

O, wat fijn dat ze er al is! Ze krijgt vast een heel fijne tijd bij jou en jouw mannen! :D
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wat lief van je Sam. :J:
Afbeelding
Kimmie

ahh suussie... :I: :I:

zoveel meegemaakt vandaag...het is zo'n lief meisje,knuffel haar maar lekker veel,dan is ze vast zo gewend...
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Ach wat ligt ze daar lief :love: heel fijn dat ze bij jou terecht kan. Hopelijk krijgt ze snel een eigen gouden mandje. Maar voor nu zit ze zo te zien prima.
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Met haar kont in de boter tussen al die mooie mannen :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Sabi85
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar

Ongelezen bericht door Sabi85 »

Wat leuk, haar eigen harem :mrgreen:
Afbeelding
-Saskia-
Zeer actief

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Kimmie schreef:overigens is ze echt mager geworden...
Afbeelding
Dit is toch niet 'broodmager'? Er moet nog wat bij, absoluut, maar ik vind het nog meevallen om eerlijk te zijn.
Of ben ik nu een dierenbeul :schrik:

Super dat ze bij Samantha terecht kan overigens!
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik ben het met je eens hoor :wink: een beetje meer spier en ze ziet er goed uit.
Fijn dat ze bij Samantha terecht kon! Hopelijk komt er snel een goed huis voor haar.
Kimmie

die hond is mega gespierd...maar persoonlijk vind ik als een rug vanaf een ruggegraat een deuk heeft naar haar ribbenkast dat ze toch echt wel mager zijn...

dat had ze gewoon niet toen wij haar weg deden ,ze was geen dikke hond maar zo dun echt niet,en het is ook totaal onnodig een hond die al slank is zo af te laten vallen,ze eet verder echt als uitstekend te noemen ,dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij...

overigens komt suus vandaag weer naar huis (opvang adres waar ze al eerder geweest is),het gaat helaas niet goed tussen de honden van Samantha... :(:
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Kimmie schreef:overigens komt suus vandaag weer naar huis (opvang adres waar ze al eerder geweest is),het gaat helaas niet goed tussen de honden van Samantha... :(:
Ach, wat ongelofelijk jammer!
Ging het niet goed tussen de honden van Sam of tussen Suus en de honden van Sam?

Kimmie schreef:die hond is mega gespierd...maar persoonlijk vind ik als een rug vanaf een ruggegraat een deuk heeft naar haar ribbenkast dat ze toch echt wel mager zijn...

dat had ze gewoon niet toen wij haar weg deden ,ze was geen dikke hond maar zo dun echt niet,en het is ook totaal onnodig een hond die al slank is zo af te laten vallen,ze eet verder echt als uitstekend te noemen ,dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij...
Ik moet zeggen dat ik haar ook niet broodmager vind, ik zie ook graag wat rib. Maar wij zien haar nu alleen vanaf een foto, dus dat kan natuurlijk aardig vertekenen.
Kimmie

ja denk dat foto's inderdaad vertekenen ,de DA zei dat ze zeker wel 5 kilo te licht was,en geloof mij,dat is een man die van hele slanke honden houdt...

maar goed,als mensen dit zo mooi vinden dan is dat zo,ik vind het te mager en ze krijgt echt nu goed voer om in ieder geval weer haar spieren op haar rug te kunnen vullen..

hier valt het misschien wat beter op te zien:
Afbeelding

en het is zeker ongelooflijk jammer dat het niet gaat, suus klikt geheel niet met Jack en daar doet ze echt niet leuk tegen,en dat heeft een hele invloed op de roedel daar nu,en dan is het echt veel beter om suus weer daar weg te halen,gewoon ook niet verder te proberen of wat ook,er moeten geen ongelukken gaan gebeuren ....
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Suus wil gewoon erg graag de baas zijn hier.
Jones en Fudge vinden dat prima maar Jack buigt niet.
Jack negeert haar volledig maar ze zoekt hem steeds al fixerend op en wil dan haar kop op zijn schoft leggen en op hem rijden.
Jack liep daar steeds van weg, zo ook gisteravond maar gisteravond besloot ze dan maar naar hem uit te halen
Ik stond er natuurlijk bij en hield haar strak in de gaten maar dat was het moment dat ik haar apart heb gezet en dat het klaar was voor mij.
Als ze hem met rust gelaten had zou het best gaan want Jack gaat alles uit de weg maar ze blijft bewust steeds een confrontatie opzoeken.
Door de stress rondom Jack wilde ze dat ook op de andere af gaan reageren, op een gegeven moment werd ze dus ook onvriendelijk tegen de anderen.
Met dit kaliber hond durf ik ze dat gewoon niet zelf te laten uitzoeken en ik vind al die stress ook oneerlijk tegenover mijn honden.

Voor mensen is het wel echt een schat, enorme knuffelkont.
Ik hoop dat ze snel een gouden baasje gaat vinden.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

moet dus gewoon zonder andere honden om problemen te voorkomen.
ellen
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Dapper dat je het wilde proberen sam :ok:

En jammer dat het niet is gelukt .

Ik hoop voor haar op een mooie plek
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Kimmie

ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...

het is gewoon niet te voorspellen bij haar...

ik heb haar notabene gebracht in een achterbak van en station met nog 1 reu en een teef, ze zaten boven op elkaar,niets aan de hand....

we hebben haar zaterdag bij een rottweiler reu gehad die haar op haar plek zette meteen en daar had ze diep respect voor,...tja... zoals ik haar ken hier kan ze met honden,zoals ze bij Samantha is dus weer niet....
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Kimmie schreef:ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...

ik heb haar notabene gebracht in een achterbak van en station met nog 1 reu en een teef, ze zaten boven op elkaar,niets aan de hand....

we hebben haar zaterdag bij een rottweiler reu gehad die haar op haar plek zette meteen en daar had ze diep respect voor,...tja... zoals ik haar ken hier kan ze met honden,zoals ze bij Samantha is dus weer niet....

en dus niet betrouwbaar. ik zou proberen haar te plaatsen bij iemand die snapt wat onbetrouwbaar gedrag bij honden betekent en die zelf geen andere honden heeft. de pest is namelijk dat ze een grote hond is en dus niet zomaar bij haar lurven te pakken is als ze eens besluit dat ze een hond niet mag
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

M@scha schreef:
Kimmie schreef:ze gaat nu naar een huis waar ze leeft tussen 3 reuen welke weer allemaal super goed gaan...ze hebben daar toen ze daar de eerste keer was nog een stabij reu te logee gehad een hond die niet voor suus wilde buigen,en best pittig was en die mocht alles,tot aan de kluiven uit haar bek en mand halen...

en dus niet betrouwbaar. ik zou proberen haar te plaatsen bij iemand die snapt wat onbetrouwbaar gedrag bij honden betekent en die zelf geen andere honden heeft. de pest is namelijk dat ze een grote hond is en dus niet zomaar bij haar lurven te pakken is als ze eens besluit dat ze een hond niet mag
En nog lang niet geestelijk volwassen, mogleijk is het iets dat in ontwikkeling is en erger gaat worden, dan moet ze weer verkassen
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Jeannettebo schreef:
M@scha schreef:

En nog lang niet geestelijk volwassen, mogleijk is het iets dat in ontwikkeling is en erger gaat worden, dan moet ze weer verkassen

mijn stukje + wat jeannette zegt :ok:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

ik kijk er helemaal niet van op hoor, ik vind dat ook redelijk normaal voor een molosserteef. ze hebben respect voor stevige, stabiele reuen die zich niet laten onderschoffelen en verder niet. en ze is nog niet volwassen dus dit zal niet minder worden. ik zou haar bij zo'n rottweilerreu wel durven plaatsen maar verder niet bij andere honden. ook geen kleintjes want deze types kunnen nogal fel uit de hoek komen om bv te corrigeren als ze denken of vinden dat de andere hond iets verkeerds doet en dan is zo'n kleintje snel stuk zonder dat dat de bedoeling was.
Afbeelding
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Suus is een ontzettende lieverd. Maar wel een pittige tante. Ik heb haar gisteren (en vandaag) zelf bij Sam gezien en ook met haar honden. Evenals andere hond(en) buiten. Ze geeft subtiele signalen af die je wel moet zien en lezen, zoals het overhangen, nét iets langer blijven kijken en ik vind het persoonlijk nog al wat als een teef zo reageert op een reu die eigenlijk alleen maar duidelijk zijn grenzen aangeeft. Jack wilde haar wel met rust laten, maar andersom niet. Jack ging op een gegeven moment zelfs steun en bevestiging bij mij zoeken en dat zegt heel wat.

Ik zou haar persoonlijk ook niet bij andere honden plaatsen, dat het met de honden van het andere opvangadres goed gaat is misschien nét mazzel hebben. Ik denk niet dat het risico genomen moet worden, om haar bij een hond te plaatsen en dat het later alsnog mis gaat en ze wéér herplaatst kan worden. Ze vertoont gewoon onbetrouwbaar gedrag en ik denk dat je daar wel iemand voor moet vinden die weet waar ze aan beginnen en de hond kunnen lezen.

Ik hoop wel dat ze snel een gouden mandje vind, want iemand met verstand van zaken heeft een hele leuke hond aan haar!
Kimmie

nou ja,het is wel heel goed om te weten dat ze zich dus zo gedragen heeft,nu kan ik er zeker rekening mee houden met herplaatsen,niet dat ze wéér terug komt omdat het mis gaat tussen de honden oid...

suus moet gewoon nu een vast huis gaan krijgen,dit heen en weer geslinger is ook gewoon helemaal niets....
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Precies dat zal haar ook zeker niet ten goede komen dat heen en weer gesleep, ik hoop ook echt dat je snel een permanent huisje voor haar kan vinden. Dat verdient ze wel.
Ik heb nog een balletje opgegooid bij een vriendin van mij (nog geen reactie op gehad trouwens), haar ouders wonen in een hele mooie grote boerderij op het platteland in Limburg, zonder andere honden, alle ruimte en een warme mand binnen. Ik weet dat haar vader het liefst weer een Dobermann wilt hebben, maar je weet maar nooit! ;-) Ik denk dat zoiets een ideale situatie voor haar zal zijn.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Kimmie schreef:ja denk dat foto's inderdaad vertekenen ,de DA zei dat ze zeker wel 5 kilo te licht was,en geloof mij,dat is een man die van hele slanke honden houdt...

maar goed,als mensen dit zo mooi vinden dan is dat zo,ik vind het te mager en ze krijgt echt nu goed voer om in ieder geval weer haar spieren op haar rug te kunnen vullen..

hier valt het misschien wat beter op te zien:
Afbeelding

Jouw honden zijn nogal fors, dan staat dit er ver van af. Vind het een tikje te, maar ze heeft nogal wat te verduren gehad. Hoeft niets met eten te maken te hebben.
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Ik vind haar fantastisch in balans en ik vind jouw honden te dik. Niet lullig bedoeld want het is jouw smaak. Deze hond ziet er getraind uit. Mooi dier maar gezien de leeftijd zou ik haar echt alleen bij een beul van een ongecastreerde reu plaatsen. Ik heb ook zo'n teef gehad. Die gaan altijd de grens opzoeken en het op de spits drijven met teven, jonge reuen, castraten en alles wat daar op lijkt. Zij is echt een maatje voor een rottweiler of een boerboelreu. Kan ze ook lekker mee dollen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”