Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HELP, geen idee welk hondenvoer..
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chow Chow
- Aantal honden: 1
Re: HELP, geen idee welk hondenvoer..
Zo, ik heb nu KVV gegeven met wat nat hondenvoer (Ceasar) sindsdien is ze dol op KVV. Nu voer ik me af of ik haar ook brokken ernaast moet geven?
- iones
- Zeer actief
Dat hoeft niet. Net wat je zelf wil. Maar hoe doet ie het erop?UrgamalChow schreef:Zo, ik heb nu KVV gegeven met wat nat hondenvoer (Ceasar) sindsdien is ze dol op KVV. Nu voer ik me af of ik haar ook brokken ernaast moet geven?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Vaste gebruiker
[/quote]
Dat hoeft niet. Net wat je zelf wil. Maar hoe doet ie het erop?[/quote]
Zeer goed, ze leeft weer volop
. Ze wilt de hele dag door spelen, vroeger was ze maar de hele dag aant slapen. Ze krijgt nu wel drolletjes maar ze zijn nog aan de zachte kant.. Maar dat zal beteren denk ik met de dagen. Is het beter om elke dag hetzelfde kvv te geven, wel compleet natuurlijk (bedoel dan lam/rund/kip ineen met 70% spiervlees, 10% orgaan en 10% bot) of geef ik beter elke dag andere? Maar dan ook wel compleet...
Dat hoeft niet. Net wat je zelf wil. Maar hoe doet ie het erop?[/quote]
Zeer goed, ze leeft weer volop

-
- Vaste gebruiker
Deze zijn enkel verkrijgbaar in Nederland, heb geprobeerd ze te verkrijgen zonder succes. Kan je deze dan gewoon krijgen in de apotheek in Nederland?malinois schreef:ik zou finidiar forte gaan halen en geven... een bindmiddel tegen diarree
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Medpets? Kun je ze daar niet bestellen? Anders bij elke da in NLUrgamalChow schreef:Deze zijn enkel verkrijgbaar in Nederland, heb geprobeerd ze te verkrijgen zonder succes. Kan je deze dan gewoon krijgen in de apotheek in Nederland?malinois schreef:ik zou finidiar forte gaan halen en geven... een bindmiddel tegen diarree

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Vaste gebruiker
Je wordt niet eens toegelaten tot de website omdat het illegaal is?
Ok thanks, zal het eens proberen als ik in Nederland kom.
Ok thanks, zal het eens proberen als ik in Nederland kom.
- iones
- Zeer actief
Kennelijk dus de goede formule voor je hond. Dan zou ik het in eerst instantie hier maar bij houden.UrgamalChow schreef:
Zeer goed, ze leeft weer volop. Ze wilt de hele dag door spelen, vroeger was ze maar de hele dag aant slapen. Ze krijgt nu wel drolletjes maar ze zijn nog aan de zachte kant.. Maar dat zal beteren denk ik met de dagen. Is het beter om elke dag hetzelfde kvv te geven, wel compleet natuurlijk (bedoel dan lam/rund/kip ineen met 70% spiervlees, 10% orgaan en 10% bot) of geef ik beter elke dag andere? Maar dan ook wel compleet...
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen