Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Elke ochtend om kwart voor negen precies...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Re: Elke ochtend om kwart voor negen precies...

Ongelezen bericht door Hippo »

Zooo wat een uitslapede baasjes zitten er tussen :80: ! Hier heb ik 2 verschillende slapers. Hippo ligt het liefst tot 10u in zijn mand te meuren. Hij vindt het dan ook vreselijk dat hij doordeweeks 'al' om 7u mee moet om uit te gaan en een rondje te fietsen.

Oscar daarentegen is graag vroeg uit de veren. Eerst lieten we hem ook 's nachts in de kennel(heeft een geïsoleerd nachthok), maar dat is geen succes. We hebben een bungalow dus slapen beneden en ons raam is slechts 3 meter van de kennel. Keurig rond 7u is meneer dan wakker. Hij doet het zonder opzet, maar gaat zich dan een paar keer uitschudden, geeuwt met geluid, paar keer op en af zijn nachthok springen, water drinken, op zijn botjes kauwen e.d. daar word ik wakker van :hmmm: Hij blaft of piept niet.

Dus tegenwoordig slaapt hij in een bench in de garage, dan horen wij hem niet en kan ik heerlijk uitslapen tot half 9/ 9u.
Vorig weekend waren we naar een huis in de Ardennen, we hadden Oscar toen een nacht op de slaapkamer want ivm eventueel slopen durfde ik hem niet beneden te laten. Dat was geen succes. Zowel mijn man als ik werden minstens 10x gedurende nacht wakker van zijn 'lieve' likjes in ons gezicht :mrgreen: .
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Re: Elke ochtend om kwart voor negen precies...

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Tay heeft het ook, jammer genoeg om kwart over 6. Dat is de tijd dat mijn vriend als hij moet werken al beneden moet zijn. En aangezien Tay buiten ligt, doet hij het met piepen. Bloedirritant. Als mijn vriend hem na het uitlaten weer terug in de kennel legt, dan gaat hij om 7 uur weer piepen, dus ligt hij tegenwoordig binnen daarna. Dan slaapt hij weer tot 9 uur. In het weekend is het om 8 uur, niet heel gek, want wij hebben nooit een dag dat we uitslapen, 8 uur is uitslapen. :LOL: Als we dan een keer vrij hebben, moeten we eerst hem uitlaten en dan mee naar boven nemen, dan slaapt hij rustig tot 11 uur.

Ik zou er graag korte metten mee maken, maar geen idee hoe. :oeps:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”