Ik geef de medewerkers van de dierenambulance dan ook groot gelijk dat ze je erover aanspraken.
Herplaats Leo alsjeblieft.
Moderator: moderatorteam
Ik kan het hier echt mee eens zijn. Ik vind het altijd moeilijk om iemand ergens op aan te spreken. Maar dat van die zwaan zit mij ook erg hoog. Zwanen die een partner hebben, hebben die voor het leven en dan is het zo vreselijk als één van de twee dood zou gaan of gewond raakt en daardoor weggehaald wordt.Zamunda schreef:Ik vind het ronduit asociaal dat je een hond met zoveel jachtpassie en waar je werkelijk 0,0 controle over hebt los laat lopen.
Ik geef de medewerkers van de dierenambulance dan ook groot gelijk dat ze je erover aanspraken.
Herplaats Leo alsjeblieft.
Nee, nee, nee!!!!!!!!!!!JayAloha schreef:Moet ik een elektronisch hulpmiddel gebruiken? Dat hielp ook tegen het nachtelijke geblaf. We hebben niet eerder zo serieus overwogen de hond weg te doen. Misschien zij wij gewoon ongeschikt
Het idee alleen alMoet ik een elektronisch hulpmiddel gebruiken? Dat hielp ook tegen het nachtelijke geblaf
Oh. Ging er vanuit dat het een zij wasInge O schreef:als ik het goed heb is ts een man, die kans lijkt me dus kleinnathalie schreef:Ik zou niet gaan fietsen als je zwanger bent met deze hond, is ook onverantwoord.
.
Helemaal mee eens! Herplaatsen zo snel mogelijk!laeken schreef:Als jij schrijft wat je schrijft dan lees ik wat ik lees.Ongeduld, of beter gezegd, geen geduld. Weinig begrip voor de hond en vooral overlast. Wil niet lullig doen maar je zeikt meer over je natte broek dan het feit dat je hond niet onder controle is en je hem de kans gaf een zwaan toe te takelen. Daar lijk je te weinig tijd en inzet voor te hebben. Wat geeft een natte broek? Help die zwaan en baal niet overal van.
Het is geen verwijt, het is gewoon wat ik lees. En sorry, je kan het wel ontkennen maar dan druk je je verkeerd uit. Het druipt er nl voor mij vanaf als ik je tekst lees. Kan ik ook niks aan doen.
en dat houdt in dat ik mijn mond moet houden?Leonie. schreef:Renee, dat advies is al gegeven, dus iemand zich nog even slechter laten voelen dan ie al deed lijkt me niet nodig.
nog leuker forum als mensen zich niet bezig houden met wat zij vinden dat een ander al dan niet mag postenLeonie. schreef:Leuk forum ja, als iedereen zich alleen met z'n eigen posts bezighoud
Leonie. schreef:Reageer dan niet zo als je daar geen zin in hebt. Als het je echt geen moet interesseerde zou je de behoefte niet hebben dat neer te schrijven.
Je mag alles zeggen wat je wil hier, ik zeg alleen dat het naar mijn mening niet nodig was nog even een trap na te geven en ik vind het jammer dat je vaak zo negatief post.
Sorry van je topic ts, ik zal er verder vanaf blijven.
wat voor nut heeft dat 'even aankijken' als aan alle kanten blijkt dat het niet goed gaat, jullie niet genoeg tijd in deze hond (kunnen) stoppen en die weinige tijd in de nabije toekomst nog minder gaat worden?JayAloha schreef:@iedereen. Bedankt voor de adviezen. Marktplaats ga ik natuurlijk niet doen. Dan idd via de rasvereniging of via via. Jammer dat sommige mensen soms verwijtend doen. Asociaal vind ik mezelf overigens ook al niet. Het scenario met een zwaan had ik zelf niet voor mogelijk gehouden. Een natte broek vind ik ook niet zo'n ramp. Maar mensen lezen soms ook graag wat ze willen lezen misschien.
Herplaatsen klinkt heel makkelijk, maar ik heb deze hond uitgezocht en met veel liefde opgevoed, althans, geprobeerd, en het is geen bibliotheekboek die ik zo even terug breng. Dat is een beslissing die ik niet makkelijk neem. Vandaar ook mijn roep om advies. Nou die heb ik gekregen. Bedankt daarvoor. We kijken het (met veel liefde voor de hond) nog even aan. Ik zal het er ook op de jachthonden vereniging over hebben. Overigens noem ik de naam vd hond niet graag omwille van privacy.
PS. Een andere reden om deze openlijke worsteling met jullie en anderen te delen op dit forum is ook om andere/toekomstige hondenbezitters de kans te geven kennis te nemen van mogelijke scenario's, problemen of twijfels. Zo zou ik het nu altijd afraden om een hond te nemen als je tegelijk aan kleine kinderen gaat beginnen. Tenzij het een hond is die zichzelf prima kan vermaken.