Ik snap dit soort "discussies" nooit zo goed

Of je er nu achter staat of niet, in Duitsland geldt nu eenmaal die regel: boven de 40 cm schoft = muilkorf tonen EN omdoen op verzoek van een gezagsdrager. Dan kun je wel lekker burgerlijk ongehoorzaam zijn en die niet meenemen, zo'n korfje, maar als je dan in de problemen komt, van welke aard dan ook, vind ik het enorm lullig, maar dan heb ik geen medelijden. Met wie dan ook

Ook niet als de hond in kwestie in beslag genomen zou worden of je ik weet niet hoeveel extra kosten moet maken.
Zo ook mensen die te hard rijden.. je weet wat je limiet is. Hou je je daar niet aan om dat jij vind dat je ter plaatse best 100 mag ipv 80 en je krijgt een boete.. niet zeuren. Als je dat doet tijdens wegewerkzaamheden en je raakt je rijbewijs kwijt wat je nodig hebt voor je werk? Niet zeuren.
Idem voor fout parkeren.
Tsja.. of je het er nou mee eens bent of niet, die regels gelden toch wel. Deal with it of stel ze aan de kaak en probeer ze te veranderen. Maar tot die tijd heb je je er (vind ik) net als ieder ander aan te houden.
Suzanne