Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nou ja zeg...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: Nou ja zeg...

Ongelezen bericht door Marion. »

gonnie schreef:Nou neem je zelf ook wat aan. Hihi.
Nee Gonnie, ik neem niets aan. Ik kan me iets voorstellen, dat is iets heel anders.

Thom, wat ik al zei. Ik heb ook 5-hoog gewoon (oké, wel studentenflat met redelijk wat feestjes en doorgetrokken avonden), en bij ons viel regelmatig iets over het balkon. Dat is toch niet heel raar?
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Marion. schreef:
Nee Gonnie, ik neem niets aan. Ik kan me iets voorstellen, dat is iets heel anders.

Thom, wat ik al zei. Ik heb ook 5-hoog gewoon (oké, wel studentenflat met redelijk wat feestjes en doorgetrokken avonden), en bij ons viel regelmatig iets over het balkon. Dat is toch niet heel raar?
Ik woon niet in een studentenflat, er valt hier zelden iets over het balkon, soms een sok of een doekje, dan hoor je van boven oh jee en gaat even later de bel om het gevallene weer op te halen. het grootste wat hier ooit is gevallen, was een kleine lege wasmand, hahaha
Afbeelding
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door River8 »

Marion. schreef:

Bij ons ook...oa tv's :hmmm:
Maar ff afhankelijk van de buurt kan ik me wel wat bij de achterdocht voorstellen. In t bejaarden-appartementencomplex waar ik woon ga ik uit van een foutje. Maar als je hoort dat mensen 'voor de gein' spijkers, gif ed in worst stoppen en die in de vrije natuur dumpen, denk ik maar dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt.
Al is t om in t beste geval te helpen dit soort ongelukjes te vermijden.
Afbeelding
Inne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Inne »

Hoeveel appartementen zijn er nog boven je? En ken je die mensen niet?
Anders gewoon aanbellen bij alle bovenburen?
Afbeelding
Madison

Boris, voor altijd in mijn hart
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Morgen gewoon even bij de woningen boven jullie aanbellen om te vragen of iemand een hamer mist.

En Marion, voor een euro of 5 heb je al een hamer hoor, zo duur zijn die dingen niet.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Misschien een kind geweest wat niks durft te zeggen
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Als ik bij het klussen mijn hamer laat vallen dan zou ik hem meteen weer opzoeken. Tenzij iemand een boze brul
geslaakt heeft een f*ckin' hamer van zijn balkon gegooid heeft. Dan zou ik niet meer durven :roll:

Het feit dat een hamer toch meestal in een behoorlijk rechte lijn naar beneden valt beperkt het aantal verdachten toch wel tot die
appartementen die in die lijn zitten en boven je wonen.
thom
Zeer actief
Contacteer:

De hamer ligt hier nog steeds te wachten op zijn/haar eigenaar.
Ga later vandaag zelf maar eens bij de bovenburen langs.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Marion. schreef:

Ik probeer m'n buurvrouw al een tijdje te vermoorden met schroefjes, eetstokjes, plankdragers, plakband etc. Helaas, nog geen resultaat :mrgreen:
Krijg wel steeds theedoeken en sokken van de buren in m'n fietstassen gestoken.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Die hamer kan ook ongemerkt gevallen zijn. Wie weet zoekt iemand zich nu rot omdat ze niet meer weet waar ze voor het laatst die hamer heeft neer gelegd :D
thom
Zeer actief
Contacteer:

lets have fun schreef:Die hamer kan ook ongemerkt gevallen zijn. Wie weet zoekt iemand zich nu rot omdat ze niet meer weet waar ze voor het laatst die hamer heeft neer gelegd :D
Er hangt toch echt een briefje op de toegangsdeur, dat er hier een hamer ligt te wachten op haar/zijn eigenaar.
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

gonnie schreef:Nou ik neem aan dat die persoon dan wel zijn excuus komt aanbieden en zijn hamer komt ophalen.
Ik ben zo iemand die het zou laten vallen, gaat godveren en hysterisch naar beneden zou haasten om die hamer te gaan halen. Hopend dat niemand het op zijn kop gekregen heeft.
Kijken waar 'ie uiteindelijk landt zou ik vergeten :F: Dus wie weet, na zo'n briefje komt er vast wel iemand opdagen.

Beetje vreemd dat er überhaupt over nagedacht wordt dat het expres gedaan zou zijn :scratch:
dagmar88
Zeer actief

thom schreef:
lets have fun schreef:Die hamer kan ook ongemerkt gevallen zijn. Wie weet zoekt iemand zich nu rot omdat ze niet meer weet waar ze voor het laatst die hamer heeft neer gelegd :D
Er hangt toch echt een briefje op de toegangsdeur, dat er hier een hamer ligt te wachten op haar/zijn eigenaar.

:wink: Tja, ik zou echt niet beseffen dat het om mijn hamer ging, tot ik het ding een keer nodig had.
Nu heb ik vrij nieuw en specifiek gereedschap, maar als ik meerdere standaard hamers had zou ik er nooit achter komen.
Zeker niet met die vier achterlijke smijtkatten en honden die overal op en in kijken.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Het zou mij gewoon kunnen gebeuren hoor. Dat ik daar als een olifant over het balkon klos, ondertussen ongemerkt de hamer over het randje schop en dan dagen later denk huh? waar heb ik die hamer de laatste keer toch neer gelegd? :scratch:
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Zou mij ook kunnen gebeuren al is het wel heel raar om je hamer op een rand van een balkon ofzo neer te leggen. Is het echt van boven af gekomen niet kinderen die in een plaag bui waren en hamer van paps mee hebben genomen en over de schutting hebben gegooid?
thom
Zeer actief
Contacteer:

Devel schreef:Zou mij ook kunnen gebeuren al is het wel heel raar om je hamer op een rand van een balkon ofzo neer te leggen. Is het echt van boven af gekomen niet kinderen die in een plaag bui waren en hamer van paps mee hebben genomen en over de schutting hebben gegooid?
Zoals ik al schreef, de hamer kwam van boven.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

Ben net bij onze bovenburen geweest, maar er was niemand thuis.
Het briefje is wel verdwenen van de toegangsdeur.
Afbeelding
nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier

Ongelezen bericht door nyckle »

thom schreef:
Devel schreef:Zou mij ook kunnen gebeuren al is het wel heel raar om je hamer op een rand van een balkon ofzo neer te leggen. Is het echt van boven af gekomen niet kinderen die in een plaag bui waren en hamer van paps mee hebben genomen en over de schutting hebben gegooid?
Zoals ik al schreef, de hamer kwam van boven.

Meestal alle zegen ook. :vaag:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Manu schreef:
Beetje vreemd dat er überhaupt over nagedacht wordt dat het expres gedaan zou zijn :scratch:
Ligt er denk ik aan waar je woont hier wordt zoveel expres naar beneden gegooid, een winkelwagentje kan moeilijk per ongeluk van het balkon vallen en stofzuigers e.d. ook niet.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
aman.en.don
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler

Ongelezen bericht door aman.en.don »

gonnie schreef:
Manu schreef:
Ligt er denk ik aan waar je woont hier wordt zoveel expres naar beneden gegooid, een winkelwagentje kan moeilijk per ongeluk van het balkon vallen en stofzuigers e.d. ook niet.

Dus Dat!! Ik vind het juist weer knap naief om er altijd van uit te gaan dat niemand dat expres zou doen! Helaas te vaak zien gebeuren
Inne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Inne »

aman.en.don schreef:
gonnie schreef:
Manu schreef:

Dus Dat!! Ik vind het juist weer knap naief om er altijd van uit te gaan dat niemand dat expres zou doen! Helaas te vaak zien gebeuren
Stofzuigers en winkelwagens? Om ervan af te zijn of om iemand hiermee te raken? Ik ben echt verbaasd over wat ik hier lees. Ik zou niet eens bedenken dat een van mijn buren Madison kwaad zou willen doen. Of mijn katten en konijnen die in de tuin zijn.
Afbeelding
Madison

Boris, voor altijd in mijn hart
thom
Zeer actief
Contacteer:

Ik ben vanavond bij de bovenburen geweest, niemand weet wat of mist een hamer.
Het raadsel van de uit de lucht vallende hamer is dus niet opgelost.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Inne schreef:
aman.en.don schreef:
gonnie schreef:
Manu schreef:

Stofzuigers en winkelwagens? Om ervan af te zijn of om iemand hiermee te raken? Ik ben echt verbaasd over wat ik hier lees. Ik zou niet eens bedenken dat een van mijn buren Madison kwaad zou willen doen. Of mijn katten en konijnen die in de tuin zijn.
Ik denk wel om er vanaf te zijn.
Het winkelwagentje hadden een paar tienermeisjes naar beneden gegooid en dat wagentje raakte haast een man die over de galerij heen keek.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Ja, maar het gedrag van een paar individuen kun je niet doortrekken op de hele samenleving, vind je niet? Ik ga altijd maar uit van het beste in de mens en af en toe blijkt dat niet te kloppen. Vaak wel.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Hilde schreef:Ja, maar het gedrag van een paar individuen kun je niet doortrekken op de hele samenleving, vind je niet? Ik ga altijd maar uit van het beste in de mens en af en toe blijkt dat niet te kloppen. Vaak wel.
:ok:
aman.en.don
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler

Ongelezen bericht door aman.en.don »

Ze hebben bij mij mijn hond via gif vermoord, in mijn huis via het raam, mijn kat had het ook niet gered. In een wijk waar honden onrein zijn kan je niet achterdochtig genoeg zijn. Of je bent homo en willen je pakken via je hond. Ook zoiets. Tja niet voor iedereen is verhuizen zomaar een optie.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

aman.en.don schreef:Ze hebben bij mij mijn hond via gif vermoord, in mijn huis via het raam, mijn kat had het ook niet gered. In een wijk waar honden onrein zijn kan je niet achterdochtig genoeg zijn. Of je bent homo en willen je pakken via je hond. Ook zoiets. Tja niet voor iedereen is verhuizen zomaar een optie.
Als ik in zo'n wijk woon is verhuizen écht wel een optie. Ik zou zorgen dat ik heel snel ergens anders zat als mijn dieren gevaar zouden lopen.
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Verhuizen is echt niet altijd zo vanzelfsprekend hoor.
Ten eerste heb je niet 1,2,3 een woning, en ten tweede kost het geld om een nieuwe woning te stofferen en schilderen etc.
:zweep:
thom
Zeer actief
Contacteer:

Mojuan schreef:Verhuizen is echt niet altijd zo vanzelfsprekend hoor.
Ten eerste heb je niet 1,2,3 een woning, en ten tweede kost het geld om een nieuwe woning te stofferen en schilderen etc.
Verhuizen is voor ons zeker geen optie, we wonen hier mooi en rustig, bijna tegenover de hei. Daarbij is dit een aangepaste woning met tuin, waar vind je die zo snel weer. Morgen krijgen we een nieuwe vloer, dus voorlopig wonen we hier nog wel even.
Afbeelding
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door River8 »

En...heb je de hamer nog kunnen slijten, is t stil of ben je gereedschapskist aant opbouwen? ;)
Ben eigenlijk nu wel nieuwsgierig naar de uitkomst :F:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”