Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden met een lange rug

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

empyree
Zeer actief
Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Honden met een lange rug

Ongelezen bericht door empyree »

Hier geen tien keer per dag uit de auto maar wel minstens zo vaak van de bank of van de trap (wij hebben een trap bij de achterdeur) en daar worden meestal een aantal treden overgeslagen ;-)

Ik heb gelukkig nog nooit van rugproblemen gehoord bij gbgv's.
Sandra
Afbeelding
lijn
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV
Aantal honden: 3

Re: Honden met een lange rug

Ongelezen bericht door lijn »

Ik geloof dat het met de rug en poten van een grand zo slecht nog niet gesteld is als jullie doen vermoeden... En waarom die jachthond tussen haakjes staat is voor mij ook één groot vraagteken... :scratch: Dat is waar ze voor gefokt zijn en nog gebruikt voor worden ook! Ze zullen dan wel goed zijn in hun werk niet?

Mijn grands gaan niet 10x in en uit de auto, Vedette hou je niet tegen om zelf te gaan (spartelen lijkt me kwalijker voor de rug dan een welberekende sprong) en de bank en picknicktafel pakt ze ook zonder problemen op en af... Puppedup mag dit nog niet, maar dat lijkt me logisch... net als de oudere of zwakkere hond. En waarom zou je een hond niet ondersteunen als hij hier om vraagt... Hoeft een hond niet meteen een misbaksel te zijn... :19:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”