Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
maart schreef:mooi !
wij hebben hier al een tijdje een koppel ransuilen in ons bos. jaarlijks een nest jongen, heel mooi om te zien.
Vrees enkel dat ze er nu niet meer zijn, plezant wonen met een (menselijke) jager in de buurt die graag vergif rondstrooit.... de torenvalken hebben we een paar jaar geleden ook vergiftigd teruggevonden.
Strandjutter schreef:@ Robby,
vergeet er bij te vermelden ,dat je foto's prachtig zijn
Altijd mooi die mooie vogels
Maar toen je op Vlieland was ,had je ook de kerkuil kunnen spotten
die zat er ook ,en niet ver van de sneeuwuilen
foto kwaliteit komt niet in buurt van jou foto's ,maar moest een beetje snel
Aaaaah, dat meen je niet!
Ergens in de buurt van pad 20, wil je dat via een pb doen, die kerkuil staat namelijk ook op mijn "nog te doen" lijstje
Strandjutter schreef:@ Robby,
vergeet er bij te vermelden ,dat je foto's prachtig zijn
Altijd mooi die mooie vogels
Maar toen je op Vlieland was ,had je ook de kerkuil kunnen spotten
die zat er ook ,en niet ver van de sneeuwuilen
foto kwaliteit komt niet in buurt van jou foto's ,maar moest een beetje snel
Aaaaah, dat meen je niet!
Ergens in de buurt van pad 20, wil je dat via een pb doen, die kerkuil staat namelijk ook op mijn "nog te doen" lijstje
Nu ik dit lees, komt hier over het huis een kerkuil over, tenminste dat denken wij na een miljoen geluidjes te hebben afgeluisterd op het internet. Hij/zij maakt veel herrie als ze over vliegen. In de buurt van Maastricht wonen we, uit de buurt dus. Eigenlijk wonen we niet ver van de Ardennen waar zelfs wel eens een vale gier komt buurten....
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
wij hebben hier al een tijdje een koppel ransuilen in ons bos. jaarlijks een nest jongen, heel mooi om te zien.
Vrees enkel dat ze er nu niet meer zijn, plezant wonen met een (menselijke) jager in de buurt die graag vergif rondstrooit.... de torenvalken hebben we een paar jaar geleden ook vergiftigd teruggevonden.
Pas maar op voor je hond!
Ja, het is volkje hoor.
hond heeft er helaas al 2 maal binnen gehad (waarvan 1 keer echt serieus, de 2de keer viel mee)
1 van mijn katten is ook verdwenen.
Ik kan er helaas niets aan doen. Hij mag het leggen en volgens bos en beheer worden honden en katten daar niet ziek van.
Prachtig!! hier zitten ook altijd 2 uilen ben er nog niet achter welk soort het is maar je ziet ze alleen in de schemer.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ja, het is volkje hoor.
hond heeft er helaas al 2 maal binnen gehad (waarvan 1 keer echt serieus, de 2de keer viel mee)
Ik kan er helaas niets aan doen. Hij mag het leggen en volgens bos en beheer worden honden en katten daar niet ziek van.
Dat mag dan in België zeker nog onder met motto: zonder predator vergiftiging geen wild op je bord?
Ja, het is volkje hoor.
Dat mag dan in België zeker nog onder met motto: zonder predator vergiftiging geen wild op je bord?
En daar is ie weer. Kakelen en geen ei leggen maw onderbouw eens.Waarom jagers en geen duivenhouders bv.
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.