Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lekker dan
Moderator: moderatorteam
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Re: Lekker dan
Daar gaan we voor
lola relaxed, baasje blij. Thanks voor je reacties 
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: Lekker dan
Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is.
Het hondje van mijn zusje rent ook weg als er een hond met verkeerde energie op haar afkomt. Zij doet Diva dus altijd aan de lijn als ze de houding van een hond niet vertrouwt, of als het gewoon niet goed in kan schatten.
Ik moet eerlijk bekennen dat Blits heel af en toe ook zo blaffend op een hond afrent, mijn fout hoor, want dan heb ik niet op tijd door dat hij een bepaalde hond té interessant vindt.
Tot nu toe is nog nooit een hond voor hem weggerend, ze blijven allemaal stom staan kijken, en dan rent Blits meteen weer terug naar mij.
Geen idee of hij er ook achteraan zou gaan mocht een hondje uit schrik weg rennen. Ik hoop niet dat hij dat doet.
Dat zou ik echt rot vinden voor de bange hond.
Het hondje van mijn zusje rent ook weg als er een hond met verkeerde energie op haar afkomt. Zij doet Diva dus altijd aan de lijn als ze de houding van een hond niet vertrouwt, of als het gewoon niet goed in kan schatten.
Ik moet eerlijk bekennen dat Blits heel af en toe ook zo blaffend op een hond afrent, mijn fout hoor, want dan heb ik niet op tijd door dat hij een bepaalde hond té interessant vindt.
Tot nu toe is nog nooit een hond voor hem weggerend, ze blijven allemaal stom staan kijken, en dan rent Blits meteen weer terug naar mij.
Geen idee of hij er ook achteraan zou gaan mocht een hondje uit schrik weg rennen. Ik hoop niet dat hij dat doet.
Dat zou ik echt rot vinden voor de bange hond.