Ik heb indertijd Rimpel overgezet van brok naar KVV
Eerst energique om te wennen, toen Carnibest en vanuit Carnibest steeds meer zelf rauw gegeven
Hij kwam toen al mondjesmaat aan maar het ging pas echt als een trein toen ik hem
nadat Jes (Hutsje) minstens 15 x in mijn oor getoeterd had; "dhooe nou joh! zet hem op 1 keer per dag, dat KAN hij echt wel")
naar 1 keer per dag voeren overzette
jes had gelijk...ik ging steeds minder in de ochtend geven en ik was er van over-tuigttttt dat hij nooit van zijn leven 1 keer per dag een kilo zou vreten en dat hij stelselmatig elke dag de helft zou laten staan omda thij nou eenmaal twee keer wilde of zou of moest eten...
maar hij vrat jarenlang keurig zijn hele partij rauw in 1 keer op.
Een vastendag heb ik met Rimpel nooit gedaan maar ik heb weleens gehoord dat het dan helemaal als een trein gaat.
Anyway,,, toen hij 1 keer per dag at kwam hij eindelijk na 5-6 jaar aan
In zijn gloriedagen woog hij 25 kilo

had ik nooit durven dromen
Hij heeft tijden gehad dat hij krap 19 kilo woog en zijn brokken maar ook Energique doodleuk weigerde..
Ik smeerder er ALLES over..
van Yoghurt, naar geitenkaas, zalmolie, zakjes en blikken van pedigree, eieren, jus, etc etc
Iedere dag vrat hij alles eromheen nog krap aan weg en de rest bleef liggen
Hoe vaak ik idd ook niet bakken weggegooid heb met brokken of vlees....zonde....
Maar goed...als je niet naar KVV of vers wilt grijpen dan denk ik dat er niet veel anders op zit dan
veel lekkers eroverheen smeren...
en dan ELK brokje er mee besmeren

Anders laten die fukkers het gewoon liggen en likken ze het lekkers eraf