Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Krijsend van het lachen in het bos

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Krijsend van het lachen in het bos

Ongelezen bericht door samantha! »

Geweldig :LOL: :LOL:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Kruimel53 schreef:
lets have fun schreef::LOL: :LOL:

Floor staat in opperste consentratie aan een struikje te snuffelen. Rufus komt eraan, snuffeld op dezelfde plek, tilt zijn poot op en plast op Floor haar kop :ugh: Dit gebeurt zeker 1 keer per week :ugh:
Één keer maar? Hier gebeurt dat dagelijks, op elke wandeling :evil: Logi is altijd sneller dan Kátur dus die staat ergens te snuffelen, komt meneer Sloom ook zijn neus erin steken, maar ja, dan is Logi klaar en als je klaar bent met snuffelen moet je eroverheen pissen. Dat daar de kop van Kátur nog is maakt niet uit natuurlijk. We aaien Kátur maar niet meer over de bol :engel:

Haha, ja dat gebeurt hier ook dagelijks dat Puchu op Kaya's kop pist en Kaya trekt gewoon d'r kop terug en doet verder alsof het de normaalste zaak
van de wereld is. Ik zou toch behoorlijk 'pissed of' zijn als Pieter dit bij mij deed :smile2: :smile2:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Kruimel53 schreef:
lets have fun schreef::LOL: :LOL:

Floor staat in opperste consentratie aan een struikje te snuffelen. Rufus komt eraan, snuffeld op dezelfde plek, tilt zijn poot op en plast op Floor haar kop :ugh: Dit gebeurt zeker 1 keer per week :ugh:
Één keer maar? Hier gebeurt dat dagelijks, op elke wandeling :evil: Logi is altijd sneller dan Kátur dus die staat ergens te snuffelen, komt meneer Sloom ook zijn neus erin steken, maar ja, dan is Logi klaar en als je klaar bent met snuffelen moet je eroverheen pissen. Dat daar de kop van Kátur nog is maakt niet uit natuurlijk. We aaien Kátur maar niet meer over de bol :engel:
Oh echt? Ik vond het al zo goor dat het soms gebeurde :LOL: Als ik het aan zie komen brul ik NEEEEE en gaat ie van schrik ergens anders pissen :mrgreen: Maar soms ben ik dus te laat. Of ii zie het pas als er een gele vlek op haar kop zit.

Ik ben ook nauwlijks reuen gewend. Mijn vorige reu piste als een meisje :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”