kaatje888 schreef:Er zijn zoveel leuke rassen.
En zoals je leest heb je ook hele lieve bullterriers erbij zitten.
Je moet ze natuurlijk ook opvoeden
Oh echt? Ze komen niet kant en klaar bij de bart smit vandaan?
Moderator: moderatorteam
kaatje888 schreef:Er zijn zoveel leuke rassen.
Vertel??Peter27 schreef:jullie raden trouwens nooit wie mij mailde inzake dit topic!!!
Peter27 schreef:1X raden....
Sent from my LG-P760 using Tapatalk
Habibi schreef:Even of topic, maar wel inhakend op wat hier al eerder gemeld werd:
ik heb een week of wat terug ook een mailtje gehad van PdB, en daar zat ik nou niet echt op te wachten. Heb er verder niets mee gedaan overigens. Maar hoe valt dat te voorkomen dan? (uiteraard over haar one-issue)
Ik vind het prima om pb's via het forum te krijgen, maar mail vind ik toch minder prettig, zeker van iemand die niet lid is. Dat betekent in feite dat iedere idioot dus mijn email adres kan achterhalen. Dat vind ik geen prettig idee.
Thnx, ga ik direct aanpassen!dagmar88 schreef:Habibi schreef:Even of topic, maar wel inhakend op wat hier al eerder gemeld werd:
ik heb een week of wat terug ook een mailtje gehad van PdB, en daar zat ik nou niet echt op te wachten. Heb er verder niets mee gedaan overigens. Maar hoe valt dat te voorkomen dan? (uiteraard over haar one-issue)
Ik vind het prima om pb's via het forum te krijgen, maar mail vind ik toch minder prettig, zeker van iemand die niet lid is. Dat betekent in feite dat iedere idioot dus mijn email adres kan achterhalen. Dat vind ik geen prettig idee.
Bij je contactinformatie in je profiel staat je email adres (bij iedereen standaard geloof ik, heel vervelend) dus inderdaad kan iedere mafketel je mailen.
Nee helaas nietdagmar88 schreef:kaatje888 schreef:Er zijn zoveel leuke rassen.
echt weldagmar88 schreef:kaatje888 schreef:Er zijn zoveel leuke rassen.
Ook dat zal toch niet voor iedere lab gelden?Ik vind mensgericht trouwens wel fijn,vraatzucht ja dat lijkt me lastig.maar verder blijf ik ze toch wel zo leuk vinden dat ze nog op mijn lijstje van toekomstige wenshonden blijven staan.Peter27 schreef:Een lab is leuk maar er zijn zoveel leuke rassen. Daarbij roepen mensen regelmatig dat labs de ideale honden zijn. Zelf denk ik daar echter anders over.
Het overdreven mensgericht, vraatzucht en hyperactief maken dat veel mensen zich hierin vergissen.
Vandaar dat ik me ook oriënteer op andere rassen.
Nee, dat meen je nietJYBD schreef:ik vind ze ook leuk!
Inez87 schreef:Tja, wat zal ik eens zeggen over de bullterriër... Je moet er maar tegen kunnenIk heb nu mijn eerste bull, een herplaatser en ik heb er flink aan moeten wennen. Ik ben opgegroeid met briards en dan is een bull wel een heel andere hond.
Wat mij vooral opvalt aan mijn bull; sommige dingen krijg je er niet uit. Je kan op je kop gaan staan, trainen, straffen, belonen, ik noem maar wat, als een bull wat in zijn hoofd heeft gehaald dan krijg je het er amper meer uit. Ze zijn koppig en ontzettend eigenwijs, maar, vind ik persoonlijk, ze zijn wel makkelijk te lezen als je de hond eenmaal kent. Daar kan je dan op inspelen om een en ander in goede banen te leiden, maar ze zijn zeker niet maakbaar.
wat voor kruising is het dan?dagmar88 schreef:Inez87 schreef:Tja, wat zal ik eens zeggen over de bullterriër... Je moet er maar tegen kunnenIk heb nu mijn eerste bull, een herplaatser en ik heb er flink aan moeten wennen. Ik ben opgegroeid met briards en dan is een bull wel een heel andere hond.
Wat mij vooral opvalt aan mijn bull; sommige dingen krijg je er niet uit. Je kan op je kop gaan staan, trainen, straffen, belonen, ik noem maar wat, als een bull wat in zijn hoofd heeft gehaald dan krijg je het er amper meer uit. Ze zijn koppig en ontzettend eigenwijs, maar, vind ik persoonlijk, ze zijn wel makkelijk te lezen als je de hond eenmaal kent. Daar kan je dan op inspelen om een en ander in goede banen te leiden, maar ze zijn zeker niet maakbaar.Dat maakt Charlie inderdaad een debiele kruising, hoe leuk ze voor mij ook is.
Kwam laatst via marktplaats toevallig bij buren verderop in de straat terecht met een jong bull terrier teefje.
Stond pas een half uur later weer buiten omdat we vreselijk om die etterbakken hebben staan lachen.