Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezocht: interviewkandidaten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Re: Gezocht: interviewkandidaten

Ongelezen bericht door [Sandra] »

MvR schreef:Hi!

Ik heb geen idee of ik hier goed zit met mijn oproepje, maar ik denk het wel. Ik zoek namelijk dierenliefhebbers, en die zijn er hier in grote getale aanwezig. Ik zoek baasjes die beste vrienden zijn met hun huisdier. Dit voor een interview en een mooie professionele foto van je hond in het tijdschrift Viva. De productie gaat over baasjes die in hun liefde voor hun dier soms extreme dingen doen. Denk aan: hondenyoga, honderd kilometer rijden voor het beste voer, duizenden euro's per jaar aan het beestje uitgeven, nooit op vakantie, of iets in die trant. Mocht je zelf een goed voorbeeld hebben, dan is dat helemaal welkom natuurlijk. Een ode aan je huisdier en jullie band, zegmaar.

Mocht je je aangesproken voelen door het oproepje of iemand kennen die goed zou passen, wil je dan mailen naar milouvanroon@gmail.com? Dan kan ik eventueel nog wat meer uitleggen. Je hoeft overigens zelf niet op de foto, en het interview wordt telefonisch gedaan.

Bedankt!
Groetjes,
Milou
Een telefonisch interview en een foto van je huisdier?
Als het gaat om de band tussen baas en huisdier dan moeten ze toch minstens samen op de foto? Je wil toch de band verbeelden?
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Ayronna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Ayronna »

Ik heb een goede band met mijn hond, vanaf dat ik hem voor het eerst vast hield.. Maar daarin ga ik niet voor extremen. Ja, ik geef veel geld uit aan speeltjes, traningen, en hij gaat vaak mee.. Maar daar houd het ook wel op. Het moet wel realistisch blijven.. Dus hoewel ik best een interview wil doen denk ik dat ik niet sensationeel genoeg ben :P

Edit: Bovendien vind ik een gmail-adres wel heel erg, als het voor een magazine is..
Laatst gewijzigd door Ayronna op 04 aug 2013 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Telefonisch interview en geen officiële foto? Dit klinkt zelfs voor een blad als viva wel heel erg primitief. Een oproepje plaatsen en mensen moeten zichzelf aanmelden? Volgens mij is er iets mis gegaan in de journalistiekopleiding, spreekt van weinig liefde voor het vak en dan moet ik over mijn liefde over mijn dier vertellen? Ja ik geef veel geld uit, rijd vele kilometers voor van alles en nog wat voor mijn dieren, maar hoe kan ik gepassioneerd vertellen als de interviewer blijkbaar niet gepassioneerd is in zijn werk?
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Gezegd moet worden; deze constructie zou de enige reden zijn dat ik er wel aan mee zou willen doen: hondje op de foto maar ikzelf niet ;-)
Maar... eh.. nee... we hebben met en voor Guinnie wat dingen gelaten en gedaan die door sommigen als bizar zouden worden omschreven maar aangezien we dat zelf niet zo ervaren (en ze er niet meer is :jank: lijkt me dit niet iets voor mij.

Suzanne
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ayronna schreef: Edit: Bovendien vind ik een gmail-adres wel heel erg, als het voor een magazine is..
Ik gok zomaar dat Milou een freelance journalist is, vandaar dit amateuristische emailadres. Al zie ik dat wel vaker hier op het forum als bv een tvprogramma of journalist hier "slachtoffers" zoekt voor zijn programma / artikel.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Och, ik ben met Tirsa al op tv geweest, snurkend en al :LOL:, Tirsa dan. (Alle Dieren Tellen Mee, gewoon opvulling voor de wachtkamer).

Tijdschriften lees ik sowieso al niet, er staat volgens mij niet veel meer dan onzin in.
Goldendelicious

Ongelezen bericht door Goldendelicious »

Nanna schreef:Misschien is Milou wel een vent :cool2:
Die zich aan de foon af zit te trekken als mensen vol passie over Fido spreken :LOL:
:LOL: Fidofilie.....

Dat is wel een geschikt extreem item.
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

sja ik deel de mening van mijn voorgangers extreem zijn betekent niet automatisch meer dierenliefde, integendeel het is vaak een vorm van zelfbevrediging
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Nanna schreef:
Sucha schreef:sja ik deel de mening van mijn voorgangers extreem zijn betekent niet automatisch meer dierenliefde, integendeel het is vaak een vorm van zelfbevrediging
Ik merk het al, het gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op :tongue:
Misschien dan gewoon dit topic in Viva plaatsen. Dat is pas extreem!
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Muk schreef:
Ayronna schreef: Edit: Bovendien vind ik een gmail-adres wel heel erg, als het voor een magazine is..
Ik gok zomaar dat Milou een freelance journalist is, vandaar dit amateuristische emailadres. Al zie ik dat wel vaker hier op het forum als bv een tvprogramma of journalist hier "slachtoffers" zoekt voor zijn programma / artikel.
Voor mijn journalistieke werk heb ik ook een gmailadres hoor. Ik werk ook als freelancer. Ik heb wel een ander mailadres, maar de mailbox daarvan loopt binnen de kortst mogelijke tijd vol. Ik kom tal van freelancers tegen met een gmailadres, daar is weinig amateuristisch aan.
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Célie schreef:
Neeltje schreef:Och, ik ben met Tirsa al op tv geweest, snurkend en al :LOL:, Tirsa dan. (Alle Dieren Tellen Mee, gewoon opvulling voor de wachtkamer).

Tijdschriften lees ik sowieso al niet, er staat volgens mij niet veel meer dan onzin in.
Dat weet je niet, want je leest ze niet Neeltje :mrgreen:
Vroeger, je weet wel zo heel lang geleden, wel geprobeerd, maar nee, zelfs niet voor bij de tandarts of huisarts in de wachtkamer.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”