Een telefonisch interview en een foto van je huisdier?MvR schreef:Hi!
Ik heb geen idee of ik hier goed zit met mijn oproepje, maar ik denk het wel. Ik zoek namelijk dierenliefhebbers, en die zijn er hier in grote getale aanwezig. Ik zoek baasjes die beste vrienden zijn met hun huisdier. Dit voor een interview en een mooie professionele foto van je hond in het tijdschrift Viva. De productie gaat over baasjes die in hun liefde voor hun dier soms extreme dingen doen. Denk aan: hondenyoga, honderd kilometer rijden voor het beste voer, duizenden euro's per jaar aan het beestje uitgeven, nooit op vakantie, of iets in die trant. Mocht je zelf een goed voorbeeld hebben, dan is dat helemaal welkom natuurlijk. Een ode aan je huisdier en jullie band, zegmaar.
Mocht je je aangesproken voelen door het oproepje of iemand kennen die goed zou passen, wil je dan mailen naar milouvanroon@gmail.com? Dan kan ik eventueel nog wat meer uitleggen. Je hoeft overigens zelf niet op de foto, en het interview wordt telefonisch gedaan.
Bedankt!
Groetjes,
Milou
Als het gaat om de band tussen baas en huisdier dan moeten ze toch minstens samen op de foto? Je wil toch de band verbeelden?