Hier ook 1 die voor het eerst loops is geworden, dinsdag de eerste druppeltjes bloed gevonden en ze plast wat meer dan anders.Marjoleine schreef:Nou, het is simpel.
Als ze nu nog 18 dagen bloed verliest was vandaag de eerste dag en was ze dus niet dekrijp
edit: hier tillen de teven de poot hoger op dan d egemiddelde reu als ze loops zijn
Verder merk ik weinig en door haar langere haar kan ik haar doos niet zien, dus dat heb ik nu pas ontdekt dat ie is opgezet.
Dan wist ik wel (ondanks dat alle andere honden hier "geholpen" zijn binnen gekomen) dat ze niet de hele 3 weken vruchtbaar zijn.
En ben ik op internet gaan kijken hoelang elke fase duurt, nou daar wordt je ook niet direct wijzer van..................
Fase 1 tussen de paar dagen en 2 weken.........
Komt er dus op neer dat het bij elke hond anders kan zijn dus gewoon goed op blijven letten dan maar.
Reuen vinden haar wel al lekker ruiken maar het kan Didi totaal niet boeien, ben benieuwd of ze aan haar (gecastreerde) huisvriend laat zien dat ze vruchtbaar is, zou voor ons wel makkelijk zijn