Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alm@ schreef:Het is gelukt vanmorgen. Wat later uitgelaten zodat ze heel nodig moest en met een gevouwen kartonnetje en een bakje daaronder heb ik een plens urine op kunnen vangen. Ze vloog wel als door een wesp gestoken omhoog maar ik had mijn plens Geen blaasontsteking (wat ik ook wel verwachtte). Ik vind geen plasje als ze heeft liggen slapen dus incontinentie lijkt uitgesloten, vulva ziet er van binnen zo op het oog goed uit. Er is alleen een lichte irritatie aan de buitenkant. Advies is om dat een weekje met honingzalf te behandelen Als ze dan nog blijft likken gaan we verder kijken.
Gelukt dus
Hopelijk heeft het weekje honingzalf effect en is het daarna weer over.
alm@ schreef:Het is gelukt vanmorgen. Wat later uitgelaten zodat ze heel nodig moest en met een gevouwen kartonnetje en een bakje daaronder heb ik een plens urine op kunnen vangen. Ze vloog wel als door een wesp gestoken omhoog maar ik had mijn plens Geen blaasontsteking (wat ik ook wel verwachtte). Ik vind geen plasje als ze heeft liggen slapen dus incontinentie lijkt uitgesloten, vulva ziet er van binnen zo op het oog goed uit. Er is alleen een lichte irritatie aan de buitenkant. Advies is om dat een weekje met honingzalf te behandelen Als ze dan nog blijft likken gaan we verder kijken.
Heb je er geen filmpje van?
Misschien blijft ze likken omdat ze de honingzalf zo lekker vindt.....
Hoop dat het niets ernstigs is.
Misschien heeft ze wel wilde nachten met raffie
Ik moet nog beginnen met honingzalf en ik denk niet dat Raffie het lef heeft een romance me Reina te beginnen hij heeft heilig respect voor haar
smoekie schreef:Ik had het gewoon met spuitje opgezogen
Volgende keer ren ik er met een spuitje achteraan, oké?
Heb je er geen filmpje van?
Misschien blijft ze likken omdat ze de honingzalf zo lekker vindt.....
Hoop dat het niets ernstigs is.
Misschien heeft ze wel wilde nachten met raffie
Ik moet nog beginnen met honingzalf en ik denk niet dat Raffie het lef heeft een romance me Reina te beginnen hij heeft heilig respect voor haar
Ik bedoelde dat ze misschien blijft likken als je begint met die zalf
Ach, overdag doet ze hard to get, maar 's nachts is alles anders als die kleine charmeur op haar deurtje klopt
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
hier ook 2 weken ooit druk geweest met opvangen.
mijn hele bestekla gebruikt maar zodra ik er iets onderschoof hoe nodig ze ook moest,
ze rende gauw weg.
toen heeft de da het maar direct uit de plasbuis genomen.
Het is al gelukt zag ik
Ik maak een cirkel met handvat van een ijzerdraadje en daar doe ik een plastic zakje omheen.
Is heel mooi plat en je kunt er ruim voldoende mee opvangen ..................... tenzij de hond wegstuift door het geritsel van het plastic zakje
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Het is al gelukt zag ik
Ik maak een cirkel met handvat van een ijzerdraadje en daar doe ik een plastic zakje omheen.
Is heel mooi plat en je kunt er ruim voldoende mee opvangen ..................... tenzij de hond wegstuift door het geritsel van het plastic zakje
Dat is ook een idee ben alleen bang dat ze inderdaad geschrokken wegstuift
Ik gebruik bij de meiden, ook laagzeikers ... een dekseltje van de doosjes waar je chinees in krijgt.
Zit een mooi randje omheen en er blijft voldoende instaan .. het is heel dun dus makkelijk onder de pruim te frotten.