Er is weinig natuurlijks aan een hond hoorHutsje schreef: (wat denk je dat ze in de natuur krijgen?).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brokken bullmastiff
Moderator: moderatorteam
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Brokken bullmastiff
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
het ziet er alleen al veel natuurlijk uit vind je niet? ps. als ik ze de kans geef doen ze dat idd. ja...duitse herder schreef:Er is weinig natuurlijks aan een hond hoorHutsje schreef: (wat denk je dat ze in de natuur krijgen?).
Ze zijn al tijdenlang naar mensenhanden gevormd, of laat jij je honden los in de natuur om zelf hun eten bij elkaar te sprokkelen?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
duitse herder schreef:Er is weinig natuurlijks aan een hond hoorHutsje schreef: (wat denk je dat ze in de natuur krijgen?).
Ze zijn al tijdenlang naar mensenhanden gevormd, of laat jij je honden los in de natuur om zelf hun eten bij elkaar te sprokkelen?
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
nee, je hebt helemaal gelijk. het spijsverteringssysyteem is ook helemaal ingesteld op brokken bij de moderne hond. gek toch dat zoveel honden het daar zo slecht op doen. maar goed, wilde honden (ja, die zijn er nog) doen het ook gewoon op prooidieren of delen daarvan. en ja, dat is wel eens gebeurd hoor, en daar weten ze dan prima raad mee. trouwens het jagen zelf heeft toch niets met het eten te maken?duitse herder schreef:Er is weinig natuurlijks aan een hond hoorHutsje schreef: (wat denk je dat ze in de natuur krijgen?).
eet je zelf ook iets dergelijks als een brok voor mensen? of ga je je kinderen dat geven? want dat is wel zo makkelijk, daar zit alles in. dat het niks voor de darmen doet allah, maakt niet uit joh, dat hoeft tegenwoordig niet meer. of eet je zelf wel vers bereide maaltijden?

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
En die hoektanden mogen dan ook wel van mij. Dan kan ik hem net zo goed een brokkenpapje geven. Krijgt hij ook alles binnen. Shit. doe ik al die moeite voor niks.Hutsje schreef:nee, je hebt helemaal gelijk. het spijsverteringssysyteem is ook helemaal ingesteld op brokken bij de moderne hond. gek toch dat zoveel honden het daar zo slecht op doen. maar goed, wilde honden (ja, die zijn er nog) doen het ook gewoon op prooidieren of delen daarvan. en ja, dat is wel eens gebeurd hoor, en daar weten ze dan prima raad mee. trouwens het jagen zelf heeft toch niets met het eten te maken?duitse herder schreef:Er is weinig natuurlijks aan een hond hoorHutsje schreef: (wat denk je dat ze in de natuur krijgen?).
eet je zelf ook iets dergelijks als een brok voor mensen? of ga je je kinderen dat geven? want dat is wel zo makkelijk, daar zit alles in. dat het niks voor de darmen doet allah, maakt niet uit joh, dat hoeft tegenwoordig niet meer. of eet je zelf wel vers bereide maaltijden?