Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Brokken bullmastiff

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Brokken bullmastiff

Ongelezen bericht door duitse herder »

Hutsje schreef: (wat denk je dat ze in de natuur krijgen? ;)).
Er is weinig natuurlijks aan een hond hoor :19: Ze zijn al tijdenlang naar mensenhanden gevormd, of laat jij je honden los in de natuur om zelf hun eten bij elkaar te sprokkelen?
Perry en Noah

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

duitse herder schreef:
Er is weinig natuurlijks aan een hond hoor :19: Ze zijn al tijdenlang naar mensenhanden gevormd, of laat jij je honden los in de natuur om zelf hun eten bij elkaar te sprokkelen?
het ziet er alleen al veel natuurlijk uit vind je niet? ps. als ik ze de kans geef doen ze dat idd. ja... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

duitse herder schreef:
:mann: Vond mijn vorige hond ook geen enkel probleem hoor.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

duitse herder schreef:
nee, je hebt helemaal gelijk. het spijsverteringssysyteem is ook helemaal ingesteld op brokken bij de moderne hond. gek toch dat zoveel honden het daar zo slecht op doen. maar goed, wilde honden (ja, die zijn er nog) doen het ook gewoon op prooidieren of delen daarvan. en ja, dat is wel eens gebeurd hoor, en daar weten ze dan prima raad mee. trouwens het jagen zelf heeft toch niets met het eten te maken? :scratch:
eet je zelf ook iets dergelijks als een brok voor mensen? of ga je je kinderen dat geven? want dat is wel zo makkelijk, daar zit alles in. dat het niks voor de darmen doet allah, maakt niet uit joh, dat hoeft tegenwoordig niet meer. of eet je zelf wel vers bereide maaltijden?
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

Hutsje schreef:
duitse herder schreef:
nee, je hebt helemaal gelijk. het spijsverteringssysyteem is ook helemaal ingesteld op brokken bij de moderne hond. gek toch dat zoveel honden het daar zo slecht op doen. maar goed, wilde honden (ja, die zijn er nog) doen het ook gewoon op prooidieren of delen daarvan. en ja, dat is wel eens gebeurd hoor, en daar weten ze dan prima raad mee. trouwens het jagen zelf heeft toch niets met het eten te maken? :scratch:
eet je zelf ook iets dergelijks als een brok voor mensen? of ga je je kinderen dat geven? want dat is wel zo makkelijk, daar zit alles in. dat het niks voor de darmen doet allah, maakt niet uit joh, dat hoeft tegenwoordig niet meer. of eet je zelf wel vers bereide maaltijden?
En die hoektanden mogen dan ook wel van mij. Dan kan ik hem net zo goed een brokkenpapje geven. Krijgt hij ook alles binnen. Shit. doe ik al die moeite voor niks.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”