Dacht je dan dat Jip en Janneke net zo eerlijk en oprecht als jou zijn.??Cashel Vale schreef:Ik dacht altijd dat Jip en Janneke taal betekend dat je het in eenvoudige taal uitlegt, niet dat je er een ander verhaal van maakt

Moderator: moderatorteam
Dacht je dan dat Jip en Janneke net zo eerlijk en oprecht als jou zijn.??Cashel Vale schreef:Ik dacht altijd dat Jip en Janneke taal betekend dat je het in eenvoudige taal uitlegt, niet dat je er een ander verhaal van maakt
In dit gevalbouvierpoedel schreef:Dacht je dan dat Jip en Janneke net zo eerlijk en oprecht als jou zijn.??Cashel Vale schreef:Ik dacht altijd dat Jip en Janneke taal betekend dat je het in eenvoudige taal uitlegt, niet dat je er een ander verhaal van maakt
Voor iemand die niet begrijpend kan lezen is het vaag ja.Cashel Vale schreef:In dit gevalbouvierpoedel schreef:Dacht je dan dat Jip en Janneke net zo eerlijk en oprecht als jou zijn.??Cashel Vale schreef:Ik dacht altijd dat Jip en Janneke taal betekend dat je het in eenvoudige taal uitlegt, niet dat je er een ander verhaal van maakt![]()
Even kijken of ik het begrijp hoor. In Jip en Janneke taal heet dit toch "liegen" ?Cashel Vale schreef:niet dat je er een ander verhaal van maakt
Mijn honden doen niets, althans, niet genoeg om zichzelf te redden tijdens zoiets. Hun baas daar in tegen... Nouja laten we zeggen dat mensen daarna erg adequaat kunnen reageren, niet alleen die dag, maar tot in de eeuwigheidTinker schreef:Volgende keer gewoon zeggen "maar mijn hond doet wel wat en heeft geen muilkorf om", moet je opletten hoe snel ze hem bij zich roept. Mijn jongste kan heel fel uit de hoek komen bij dominante, nerveuze en opdringerige honden. Ik zie het aankomen en lijn haar aan. Krijg ik ook vaak te horen "maar hij doet niks hoor!!", zeg ik "maar de mijne wel"Moet je opletten heo snel ze hun hond bij zich roepen...
Zal dat zin hebben als je daar met je Malteser staat, tegenover de eigenaar met de gemuilkorfde Tosa Inu??Tinker schreef:Volgende keer gewoon zeggen "maar mijn hond doet wel wat en heeft geen muilkorf om", moet je opletten hoe snel ze hem bij zich roept. Mijn jongste kan heel fel uit de hoek komen bij dominante, nerveuze en opdringerige honden. Ik zie het aankomen en lijn haar aan. Krijg ik ook vaak te horen "maar hij doet niks hoor!!", zeg ik "maar de mijne wel"Moet je opletten heo snel ze hun hond bij zich roepen...