Zal ik even mijn berichtje wat ik op het Rottweilerforum heb neergezet ook maar kopieren....Leane schreef:Mijn laatste berichtje hier erover, ik zal even kopieren wat ik ook als enige berichtje op het Rottweilerforum heb gezetmassam schreef:mijn oprechte vraag aan jou: waarom heb je daar dan geen verduidelijking gevraagd maar hier?
Iedereen speculeert er op los, de 1 maakt het nog mooier dan de ander. En er worden steeds meer dingen bij verzonnen. Er is maar 1 fokker, 1 tje maar die mij werkelijk heeft gebeld waarom ik Winter weer laat dekken, 1tje in dit g0dvergeten Rottweilerwereldje. De rest kan alleen maar vissen en raden en er na vragen op forums in het zelfde zinnetje waar het gelijk de grond in word gedrukt, denk je dat ik dan zin heb om er serieus op in te gaan ?
Tuurlijk snap ik de reactie's van mensen, waren we ook meer dan op voorbereid. ook op de conclusie's die mensen zelf maar weer maken zonder ons iets te vragen, en weet je...![]()
Voor mij moest de onderste steen boven voor het CES en die heb ik voor mezelf ook, jammer dat er alleen niet op gewacht kon worden door de NRC. Wil ik het verder openbaar maken, krijg ik dreigbrieven thuis en verzin ik maar wat volgens vele op forums, hou ik me mond erover is het ook niet goed, want dat schijnt de beerput in eens dicht te zitten ? Zouden jullie daar allemaal trek in hebben ?
Ik stap nu in de auto na Duitsland toe mijn teef laten dekken, dan kan het tenminste op de NRC site, want dat gaat een beetje lastig als ze nog niet gedekt is.
Jullie discuseren maar een eind voort.
Jij bent degene die er op los speculeerde, jij wilde de beerput in NRC land opengooien, de onderste steen moest boven komen over wat fokkers stilhielden over de gebreken in hun lijn.....jij bent degene diezelf heeft geroepen dat je zowel Xavier als Winter per direct uit de fok had gehaald....Jij wilde dit niet nog eens mee maken, je gunde niemand een pup met dit leed, ook al wist je niet zeker of Winter drager was, alleen het feit dat er in haar eerste nest 5 pups (vd 9) zijn overleden, waarvan 2 met volgens jouw bewezen CES en notabene zwaar misvormde achterhanden wilde je niet dat risico lopen van weer dat puppyleed, ook al was dat risico misschien wel nihil bij een andere combi. Jij verweet de fokker van jouw honden dat die zeiden als je een andere combi maakt zal er hoogst waarschijnlijk niets aan de hand zijn, want hoe konden ze jouw dat advies geven.....
Dan is het opeens reuzestil vanuit jouw hoek om het hele CES gebeuren.....
Echter staat wel alles wat je toen erover riep op diverse fora's (Rottweilerfora en notabene op het grootste hondenforum van Nederland) en als mensen je dan op dat verhaal aanspreken zijn wij degene die zitten te zeuren. Als je al andere info hebt gekregen in der loop der tijd, zou het wel zo netjes zijn een rectificatie te doen op de verschillende fora's....En een excuus maken naar de fokkers die je door het slijk hebt gehaald...
En je bellen om te vragen waarom je Winter weer heb laten dekken, daar weet elke leek het antwoord op, omdat je weer wilt fokken....