Sil schreef:Geen speld tussen te krijgen: 1 Hond is perfect voor jou.
Maar weet je al iets over Boni's karakter? En ken je de stichting waar ze vandaan komt of heb je al over goede ervaringen gelezen met die stichting?
Ik vind Bonnie leuk hoor. Bekt ook lekker. Boni kan i.p.v. een supermarkt ook Boney M zijn, qua klank. Is in ieder geval een béétje stoerder.
Leuk dat mensen me hier al dusdanig kennen dat ze al zien dat DIT DE hond voor mij/ons is
Tsjah, de naam daar wen je wel aan. We zullen het inderdaad uitspreken als BONNIE, maar of je nu Boney, Boni of Bonnie opschrijft, dat is om het even.
Ik ken dan wel een
BOWIE, maar da's een mannetje (toevallig ook een kruising rotti).
BODIE zou kunnen.
BLOWIE, als ze graag in de coffeshop komt
PONY als ze van wortel houd?
RONNIE kan kunnen (woont hier in HHWAARD een meid die zo heet).
DONNIE of DONY kan ook (zo heete de poedel van mijn ex haar ouders).
CONNY, da's wel vrouwelijk, CONNY v/d BOS??
HONEY, maar dat is eigenlijk iets te lief en te tuttig voor het type hond dat het is??
MONEY, maar dat zal ze alleen gaan kosten?
Zomaar wat variantjes??
Bij echt iets anders willen neig ik het meest naar DONNIE/DONEY of HONEY.
Qua karakter weet ik dat het een echte mensenhond is. Dat waaks is, maar niet te. Dat ze gemiddeld enthousiast is, maar knetter op knuffelen. Ze is niet ontzettend dominant of opdringerig.
Qua alleen zijn weet ik niets, maar dat kunnen we zelf gaan trainen.
Alleen haar gedrag naar katten toe is onbekend.
Tevens wil ik ook graag weten hoe, en waarom zij bij deze stichting is beland? Misschien dat dit iets over haar zegt?
Qua katten heb ook duidelijk aangegeven, het hoeft geen kattenvriendin te zijn, als zij er in ieder geval THUIS niet achteraan jaagt. Elke hond dat wel een reactie vertonen op iets wat snel wegvlucht, of dit nu een konijn, kat of vogel is. Dat maakt me dus niet veel uit, want dan loopt ze toch aan de lijn en katten zal ik echt niet tegenkomen op de losloop plekken waar ik kom, tenzij het een kat met een deathwish is, of geestelijk gehandicapt