Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cue, trigger, Pavlov

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion_ph
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bolognezer
Aantal honden: 3

Re: Cue, trigger, Pavlov

Ongelezen bericht door Marion_ph »

pioenroos schreef:Kan nog zo wel even doorgaan, maar de meest gênante :oeps: Als ik (gehaast) ging stofzuigen/opruimen: Stel je maar alvast bij de deur op want zeer binnenkort komt er leuk bezoek :cheer:

Hahahaha, hier ook: zodra ik de bank af ga nemen gaan ze alle drie voor het raam zitten, om te kijken wie er aan komt.

En bij de eindtune van The Bold and the Beautifull vliegen ze allemaal naar de achterdeur. Tijd om te wandelen!
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door annemick »

Kom een aantal bekende reakties tegen :lol1:
Mickey gaat als de telefoon gaat bijna met een soort hoorbare zucht naar haar mand, zelfs al ligt ze op andere hondenkussen te slapen, vindt zichzelf dan blijkbaar zielig krijgt ze n.l. geen aandacht.
Sinds een paar maanden een nieuwe trigger, de Nespresso apparaat met melkopschuimer, had een beetje teveel opgeschuimde melk over laatst en deed het in haar etensbak, nu hoef ik maar het klepje voor de capsule te openen en daar staat mevrouwjte al met smachtende ogen, dus maak nu maar standaard een beetje teveel melkschuim (ze windt mij om haar pootje) :mrgreen:
Afbeelding
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

pioenroos schreef: Kan nog zo wel even doorgaan, maar de meest gênante :oeps: Als ik (gehaast) ging stofzuigen/opruimen: Stel je maar alvast bij de deur op want zeer binnenkort komt er leuk bezoek :cheer:
:oeps: Goh die herken ik, vooral Nikki heeft dat feilloos in de gaten. Het viel me pas echt op toen ik afgelopen weekend lekker aan het schoonmaken was en zij continu in de gang zat en blafte als ze ook maar iets dacht te horen.

Bel = blaffen (voor Tessa idd ook als we zelf buiten staan)
Hekje = visite = blaffen

En gedag zeggen na een wat langer telefoongesprek, het maakt niet echt uit hoe ik gedag zeg, maar ze horen de afsluiting en dan springen ze acuut op en gaan me verwachtingsvol kwispelend staan aankijken. Gaan we naar buiten mam?

En de "Ok tot zo" dan staan ze ook bij de voordeur, en bij het inladen van onze zoon in de wandelwagen, dan staat Nikki ook gelijk bij de voordeur want dan wordt er gewandeld, hoewel ze echt niet altijd mee mogen.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
PattyB

Ongelezen bericht door PattyB »

De bel = blaffen
"Hoi hoi" is het teken van bezoek = Blaffen of richting voordeur lopen of bij net eten krijgen haar bak leeg schrokken.
Bord wegzetten = Op schoot springen
Sleutels pakken = "Ik mag mee!"
Cameratas pakken = "We gaan iets leuks doen!"

En zo zijn er volgens mij nog héél veel dingen. :denken: Senna is zo dom nog niet, geloof ik. :scratch:
Esmay87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en Staffordshire bull terrier

Ongelezen bericht door Esmay87 »

De laptop dichtklappen: we gaan wandelen!! :cheer: :cheer:
Als ik m'n tas pak: nu gaan we echt iets leuks doen!
Als we met de auto thuis komen staat Raja altijd al door het raam te koekeloeren

Zal er verder eens op gaan letten :D
Afbeelding

Made by _Inge_
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”