Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onderzoek voor school
Moderator: moderatorteam
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Re: Onderzoek voor school
.Wat voor een huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ? Een hond
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. )
Ik geef mijn hond worst (diverse soorten), stukje vlees mee, jonge kaas en Frolic als snack
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ?
2x daags worst/vlees of kaas over de brokken heen verkruimeld, klein beetje maar, niet noemenswaardig, maar anders eet hij zijn brokken niet op..
Frolic: 6 - 8 stuks als beloning tijdens de wandeling 3 à 4 x per week (dus niet meer dan 24 per week)
Alvast bedankt voor het invullen. Graag gedaan
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. )
Ik geef mijn hond worst (diverse soorten), stukje vlees mee, jonge kaas en Frolic als snack
2x daags worst/vlees of kaas over de brokken heen verkruimeld, klein beetje maar, niet noemenswaardig, maar anders eet hij zijn brokken niet op..
Frolic: 6 - 8 stuks als beloning tijdens de wandeling 3 à 4 x per week (dus niet meer dan 24 per week)
Alvast bedankt voor het invullen. Graag gedaan
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel x chihuahua
Labrador - Locatie: Beek
- Contacteer:
wat voor een huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
2 Honden en een hoop honden die niet van mij zelf zijn, maar toch een beetje beschouw als mijn honden!
Hondenstrips van de Lidl, varkens oortjes, hartjes, niertjes, levertjes, pensstaafjes, buffelhuid, dentastix
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag
Wisselend, tijdens de traingen wat meer (vooral menseneten en hartjes, niertjes, levertjes gekookt!), thuis 1 a 2 keer per dag, Tijdens een wandeling soms.
2 Honden en een hoop honden die niet van mij zelf zijn, maar toch een beetje beschouw als mijn honden!
Hondenstrips van de Lidl, varkens oortjes, hartjes, niertjes, levertjes, pensstaafjes, buffelhuid, dentastix
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag
Wisselend, tijdens de traingen wat meer (vooral menseneten en hartjes, niertjes, levertjes gekookt!), thuis 1 a 2 keer per dag, Tijdens een wandeling soms.
- elleneke
- Actief
- Mijn ras(sen): x Border Collie
- Aantal honden: 1
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ?
3 eigen (grote) katten en tijdelijk een middelgrote hond.
Hond: kleine blokjes kaas, gevulde Kong met lekkers (kaas/beetje yoghurt gemengd met voer en dan ingevroren), stukjes pensstaaf, kauwbot.
Katten: rauwe kippennek, rauwe lever (kip/rund), rauwe hart (kip/rund), Gourmet paté, Carnibest, kattensnoepjes.
Hond: Elke dag een paar blokjes kaas of stukjes pensstaaf bij de training, om de dag/2 dagen een gevulde Kong met wat extra's erin. Kauwbot als ze alleen thuis blijft.
Katten: Elke avond een bordje rauw vlees gemengd met Gourmet of Carnibest (vanwege het spul voor hun tanden wat ik door dat eten mix), snoepjes of brokjes bij clickertraining (1 of 2x per week).
Succes met je opdracht! Wanneer moet ie af zijn?
3 eigen (grote) katten en tijdelijk een middelgrote hond.
Hond: kleine blokjes kaas, gevulde Kong met lekkers (kaas/beetje yoghurt gemengd met voer en dan ingevroren), stukjes pensstaaf, kauwbot.
Katten: rauwe kippennek, rauwe lever (kip/rund), rauwe hart (kip/rund), Gourmet paté, Carnibest, kattensnoepjes.
Hond: Elke dag een paar blokjes kaas of stukjes pensstaaf bij de training, om de dag/2 dagen een gevulde Kong met wat extra's erin. Kauwbot als ze alleen thuis blijft.
Katten: Elke avond een bordje rauw vlees gemengd met Gourmet of Carnibest (vanwege het spul voor hun tanden wat ik door dat eten mix), snoepjes of brokjes bij clickertraining (1 of 2x per week).
Succes met je opdracht! Wanneer moet ie af zijn?
Ellen, Shiva en de poezels

- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ? honden
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) frolic,gewone koekjes,pensstaafjes,buffelhuidkluiven,varkensoren,knakworst,frikandel,rookworst,kipfilet(die laatste allemaal om te trainen)
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ?verschillend gewone dag 2 of 3 (ligt aan de grote) met trainen meer
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) frolic,gewone koekjes,pensstaafjes,buffelhuidkluiven,varkensoren,knakworst,frikandel,rookworst,kipfilet(die laatste allemaal om te trainen)
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ?verschillend gewone dag 2 of 3 (ligt aan de grote) met trainen meer

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
Wat voorn huisdier heeft u. Hond
rauwe stukje's kipfilee, rauwe stukje's pens. rauwe stukje's rundersoepvlees.
wisselend. is een beloning. heeft hij zijn gehoorapp. niet in zijn het er niet veel.
luisterd hij goed krijgt hij wat meer.
rauwe stukje's kipfilee, rauwe stukje's pens. rauwe stukje's rundersoepvlees.
wisselend. is een beloning. heeft hij zijn gehoorapp. niet in zijn het er niet veel.
luisterd hij goed krijgt hij wat meer.

-
Bmamavan2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
Wat voorn huisdier heeft u.Beide
Kat krijgt alleen lidl brokjes (eet niks anders) en om de dag een zakje, bakje of blikje kattevoer (hoezo verwend).
De hond krijgt KVV en daarnaast jumbo beloningbrokjes bij het wandelen/trainen .
Verder als snacks; pensstaafjes, kippevleugels, luchtpijpen, bullepezen, soms een bot met vlees, paardestaarten, paardepezen, gedroogde long, kippenekken, fruit
Wisselend. Hooguit 1 grotere snack (pensstaafje, bullepees) per dag, een grotere snach als luchtpijp, paardestaart of bot maar een keer per week of minder.
Kleine beloningkoekjes tijdens het wandelen en soms speciale trainingshapjes (als gebakken lamshart of rosbief) tijdens de training
Let er op dat het zo veel mogelijk natuurlijk is en dat het vooral geel buffelhuid dingen zijn, daar heeft hij zich ooit behoorlijk in verslikt
Kat krijgt alleen lidl brokjes (eet niks anders) en om de dag een zakje, bakje of blikje kattevoer (hoezo verwend).
De hond krijgt KVV en daarnaast jumbo beloningbrokjes bij het wandelen/trainen .
Verder als snacks; pensstaafjes, kippevleugels, luchtpijpen, bullepezen, soms een bot met vlees, paardestaarten, paardepezen, gedroogde long, kippenekken, fruit
Wisselend. Hooguit 1 grotere snack (pensstaafje, bullepees) per dag, een grotere snach als luchtpijp, paardestaart of bot maar een keer per week of minder.
Kleine beloningkoekjes tijdens het wandelen en soms speciale trainingshapjes (als gebakken lamshart of rosbief) tijdens de training
Let er op dat het zo veel mogelijk natuurlijk is en dat het vooral geel buffelhuid dingen zijn, daar heeft hij zich ooit behoorlijk in verslikt

- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Honden en katten.
Geen snacks voor katten.
Af en toe honden snack aan honden.
1 of 2.
Geen snacks voor katten.
Af en toe honden snack aan honden.
1 of 2.
- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
- Aantal honden: 2
wenmart20 schreef:Hier de vragen, probeer ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Wat voorn huisdier heeft u ( hond , kat of beide ) ? 1 hond, 4 katten
Kunt u zo precies mogelijk aangeven welke snacks u aan uw huisdier geeft (denk hierbij aan speciale honden en kattensnacks maar ook aan blokjes kaas , worst etc. ) De hond krijgt kauwbotjes, en beloningssnoepjes. Af en toe een stukje tosti of vegetarische schijf. Soms een plakje kaas. Verder alleen hondenvoer. De katten krijgen geen snacks, maar pikken zo nu en dan zelf 'snacks' van de borden, zoals mayonaise, of vet uit een pan.
Hoeveel snacks geeft u uw huisdier per dag ? De hond krijgt dagelijks tijdens het wandelen beloningssnoepjes en er ligt altijd een kauwbotje voor haar. Als die te smerig wordt of bijna op is, krijgt ze een nieuwe.