Er gaan er een heleboel naar de sport/werk vergis je niet, maar in een nest zitten geen 10 kanjers van honden... En daarnaast zullen de ongeschikten ook weer snel uit de sport/werk verdwijnen...en daar moet dan weer een nieuwe pup voor komen.Denise. schreef:Ja maar ik heb het nu over de Mechelaars, ze blijven daar maar mee fokken terwijl er weinig mensen zijn die met zulke honden om kunnen gaanNanna schreef:MP staat daar vól mee hoorDenise. schreef:Moet wel zeggen dat ik die fokkers niet begrijp hoor. Zolang je maar betaalt krijg je een pup mee, en of dat dan goed gaat of niet interesseert ze niet zoveelEn ik denk dat er buiten MP ook zat fukkers te vinden zijn die het geen ene donder interesseert waar die pup heengaat, áls er maar geld overgemaakt wordt.
Die honden gaan niet voor hoge prijzen weg dus voor het geld zullen ze het niet doen, dus waarom dan wel is mij een raadsel.
En daarnaast kun je er gewoon goed geld voor krijgen als hij maar gezond is en gek op apporteren... dat is bij de meeste andere rassen niet het geval.
overigens een goede beslissing dit