Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

stom kind

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Re: stom kind

Ongelezen bericht door M@scha »

Dazwa84 schreef:Ik vind het eigenlijk wel grappig :N: :mrgreen:

ik ook. en het allergrappigst vind ik hoe boos mensen ervan worden! :smile:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik zou dit niet eens de moeite waard vinden om op te reageren..
En al helemaal niet om er speciaal een topic voor te openen. :mrgreen:
estherchip
Actief
Mijn ras(sen): beauceron

Ongelezen bericht door estherchip »

goed gedaan! stom kind! haha

ik had dan wel eens een leuk kind voor me een tijdje terug, stond bij de AH en kocht wat voor de hond (toen had ik alleen chip nog) dus een kind achter me: goh heeft u een hond, ik jaaa, jongetje: o hoe heet ie? ik: chip. jongetje gierde het uit van het lachen... mama mama die hond heet CHIPSSS haha :smile2:
L O V E Chip en Jolie mijn lieve beaucerons!
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

chrico schreef: Toch moet kinderen geleerd worden dat ze niet zomaar alles kunnen zeggen. Of dat ze tenminste de bal terug kunnen verwachten...
Mwah ik denk niet dat de soep zo heet gegeten hoeft te worden. Het werd toch netjes gezegd in vergelijking met sommige andere opmerkingen. Waarom mag een kind Dieber geen stomme hond vinden. Voor een kind betekend stom dat ze het niet leuk vinden en dat mag toch. Hoe vaak ik nu niet al gehoord heb iegh afschuwelijk een poedel. Niet door kinderen maar door volwassenen. Ik lach daar alleen maar om[/quote]
Maar je zegt toch ook niet "tjee, wat heb jij een lelijke zus" of "wat een stomme vent heb jij".
Het gaat er om dat je een ordeel geeft waar niemand op zit te wachten. En die eigenlijk niet eens relevant is. Ook over iemand anders' hond moet je eigenlijk je mond houden. Zeg maar eens tegen een willekeurige hondeneigenaar die je tegenkomt bij uitlaten "tjee, die hond van jou luistert slecht" of "wat heb jij een lelijke hond zeg!". Je weet namelijk hoe mensen dat in het algemeen opvatten: niet zo positief. En ergens is het dan ook onbeschoft om dat te doen. Dus waarom zou je?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Marion. schreef: Ga jij maar weer lekker terug onder je steen. Het was zo weldadig rustig.
Dit is nu al de 2e sneer die totaal uit de lucht komt vallen. Ben je bezig met een persoonlijke hetze of zo????? By the way, dit is het laatste wat ik van jou lees. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dan kan ik in ieder geval voortaan on topic blijven.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Dat leer je een kind niet door het zelf even hard terug te roepen. :19:
Brigitte11
Zeer actief
Mijn ras(sen): Siem een blonde Labrador reu

Ongelezen bericht door Brigitte11 »

Bij ons wonen kinderen die zijn helemaal gek van Figo en komen hem elke dag een keer knuffelen
helemaal niet erg ze laten hem zelf wel eens uit :pffff:
Maar vroeger trapten kinderen hem wel eens en dat vind ik wel vervelend :devil:
Afbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Aimee schreef:Dat leer je een kind niet door het zelf even hard terug te roepen. :19:
Dat dus :ok: Dat is net zoiets als tegen je kind zeggen 'niet slaan!' en hem ondertussen een klap tegen zn achterste te geven.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Net zoals andermans honden zal ik echt andermans kinderen niet gaan opvoeden :engel: :ok:
mum

Ongelezen bericht door mum »

Heb er zelf twee maar daar denk ik ook wellens vuil teringjong bij irri kinderen
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

kiki78 schreef:Liep net met de honden vanaf de bushalte naar huis. Voor me liep een man met 2 kinderen, draait het jongetje zich en ziet de honden en zegt keihard stomme hond. Ik kon niks anders zeggen dan stom kind, hij draaide zich weer snel om en liep hard door.
Mijn Diebje die keurig naast me liep stomme hond noemen, belachelijk.
Hahaha ! Dat zou er bij mij ook zomaar uit kunnen flappen dan hoor. :smile: :smile:
Heeft niks met bijbrengen, serieus zijn of willen leren van doen....het flapt er gewoon uit.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”