Dazwa84 schreef:Ik vind het eigenlijk wel grappig :N:
ik ook. en het allergrappigst vind ik hoe boos mensen ervan worden!
Moderator: moderatorteam
Dazwa84 schreef:Ik vind het eigenlijk wel grappig :N:

Mwah ik denk niet dat de soep zo heet gegeten hoeft te worden. Het werd toch netjes gezegd in vergelijking met sommige andere opmerkingen. Waarom mag een kind Dieber geen stomme hond vinden. Voor een kind betekend stom dat ze het niet leuk vinden en dat mag toch. Hoe vaak ik nu niet al gehoord heb iegh afschuwelijk een poedel. Niet door kinderen maar door volwassenen. Ik lach daar alleen maar om[/quote]chrico schreef: Toch moet kinderen geleerd worden dat ze niet zomaar alles kunnen zeggen. Of dat ze tenminste de bal terug kunnen verwachten...
Dit is nu al de 2e sneer die totaal uit de lucht komt vallen. Ben je bezig met een persoonlijke hetze of zo????? By the way, dit is het laatste wat ik van jou lees. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dan kan ik in ieder geval voortaan on topic blijven.Marion. schreef: Ga jij maar weer lekker terug onder je steen. Het was zo weldadig rustig.

Dat dusAimee schreef:Dat leer je een kind niet door het zelf even hard terug te roepen.
Hahaha ! Dat zou er bij mij ook zomaar uit kunnen flappen dan hoor.kiki78 schreef:Liep net met de honden vanaf de bushalte naar huis. Voor me liep een man met 2 kinderen, draait het jongetje zich en ziet de honden en zegt keihard stomme hond. Ik kon niks anders zeggen dan stom kind, hij draaide zich weer snel om en liep hard door.
Mijn Diebje die keurig naast me liep stomme hond noemen, belachelijk.