Nanna schreef:Ik vind dat het er debiel uitziet.
Hond hangt aan touw en dat was dan dat. Ga lekker met dat beest fietsen of wandelen.
Vraag me trouwens af of dit allemaal wel zo gezond is voor de nekspieren.
Ik zag het eerder in het bos ook weleens. Ëén of ander pitbullerig type had zich dan vastgebeten in een tak terwijl de blinblingbaasjes ernaast sjekkies stonden te roken. En dat beest ondertussen maar als een overrijpe niet geheel frisse eikel in die boom hangen, natuurlijk zó dat iedereen er ruim zicht op had

Wat breng je dat weer sappig Nanna... Heb je er nooit aan gedacht jouw kwaliteiten aan te wenden door voor de telegraaf te gaan schrijven
Over een paar maanden wordt m'n balkonnetje opgeknapt en komt er ook zo'n ding in de muur.
Mijn balkon is vrij beschut (dan helemaal) dus de kans dat het iemand opvalt dat Charlie daar lekker aan het sjorren is lijkt me nihil.
Dit is iets wat dit type hond nou eenmaal geweldig vind en ik denk dat Charlie er een hoop plezier in zal hebben.
Levende bomen mag ze niet kapot maken, dus ze krijgt vrijwel nooit de kans om ergens in te hangen.
Nu ze langzaam aan uitgegroeid begint te raken en ze geen last meer heeft van haar gewricht is ze beter belastbaar en doe ik vanalles met haar, van fietsen tot htk agility en speuren.
Zoals ik al zei hoeft het één het ander niet uit te sluiten